понедельник, 28 апреля 2025 г.

9-а клас на 29.04, 9-бклас на 30.04.2025 р.

         Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo

     Тема уроку:"Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини".

   "Без минулого немає майбутнього"- ця істина часто - густо забувається. Зберегти культурну спадщину, зробити її загальнодоступною , щоб долучити до загальнолюдських цінностей, зокрема, молоде покоління, - ось мета , для досягнення якої здійснюються різноманітні державні ( і міждержавні) програми , заходи, створюються музеї, мистецькі галереї бібліотеки, архіви тощо. 


     Англійський письменник , художник і теоретик мистецтва Джон Раскін говорив " Великі нації пишуть свою автобіографію у трьох книгах - у книзі слів, у книзі справ і в книзі мистецтва, але лише остання заслуговує на повну довіру".

    Спробуємо зазирнути в цю книгу і поміркуймо разом , що робить людство, щоб зберегти творіння людського генія, які заклади існують для того , щоб кожне покоління могло долучитися до цілющого джерела духовності.

    Історичні, археологічні, літературні, архітектурні, містобудівельні, ландшафтні й мистецькі цінності , успадковані людством від попередніх поколінь, - це культурна спадщина. 

   Картини й літературні твори, архітектурні споруди та скульптурні пам'ятки, нотні записи та кінострічки дійшли до  нас через сотні й десятки років завдяки праці багатьох людей , які охороняли та зберігали всі ці культурні феномени, поповнюючи ними світову скарбницю мистецтва.

  Для збереження , презентації популяризації мистецьких надбань людства у всьому світі існують художні музеї та картинні галереї. Найвідоміші з них:


     

      


     Продовжимо на наступному уроці. 

    Читайте підручник, дивіться відео, виконайте тестову роботу. 

    тест тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий