суббота, 17 февраля 2024 г.

7-а клас , 7-б клас на 20. 02.2024 р.

        Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/ktf-yfes-wyo

        Тема уроку:"Дизайн масових заходів.

                            Реклама. Фірмовий стиль".

       Сучасний шоу- бізнес пропонує чимало продукції для широкої аудиторії , глядачів на телебаченні. Телепрограми репрезентують багатожанрове розмаїття цієї індустрії: інформаційні, спортивні, розважальні, зокрема вікторини, ток - шоу, концерти зірок тощо. Про більшість телепродуктів того чи іншого телеканалу ми дізнаємося з реклами.

     

     До розроблення реклами різноманітних масових заходів , які сприяють популяризації шоу - індустрії залучають дизайнерів. Існує багато носіїв реклами: відео, аудіоролики, різноманітна поліграфічна продукція (афіші та оголошення, плакати , календарі, буклети , візитівки, листівки) тощо. Потужну силу впливу має реклама на телебаченні та в Інтернеті.

     Ознаками ефективності реклами є творчі ідеї дизайнера.


     В Україні проводиться чимало масових заходів для дітей і молоді. У сучасну епоху Інтернету, щоб дізнатися про умови проведення певного заходу , варто відвідати вебсайт, який виступає джерелом інформації і потужним рекламним засобом. Головна вебсторінка зазвичай містить тексти й ілюстрації, засоби комунікації тощо. Усі ці елементи дизайнер має майстерно поєднати в красиву композицію , зручну для користувачів. 

         У наш час особливого значення  впливу на масову аудиторію набуває фірмовий стиль. Його розробляють для того, щоб підкреслити характерні особливості й індивідуальність популярного бренду. Це здійснюють дизайнерські й рекламні агентства. Вони забезпечують єдиний візуальний образ конкретного масового заходу, творчого колективу чи телепрограми, що сприяє кращому запам'ятовуванню інформації про них , здатність відрізняти їх від інших. 

     Фірмовий стиль виявляється у повторенні основних елементів дизайну:

           - фірмового напису (логотипа);

           - фірмових шрифтів;

           - талісмана (символ, знак, персонаж чи яскравий образ);

           - фірмового гасла, слогана (оригінального девізу);

           - корпоративних (фірмових) кольорів.

     


        До основних  носіїв фірмового стилю належать друкована реклама (плакати, листівки, оголошення, каталоги, буклети, візитівки, запрошення. квитки, дипломи тощо), а також диски, подарункові сувеніри і призи , (статуетки, кубки, вимпели, прапорці) тощо.


      







   Запам'ятайте: Дизайн реклами - це дизайнерське проєкту-

                           вання, спрямоване на створення рекламної 

                           продукції.

                           Фірмовий (корпоративний) стиль - це об'єд-

                            нання за певною ідеєю візуальних ознак та 

                           інформаційних (текстових) елементів. за 

                           допомогою яких створюється образ, що легко

                          впізнається.

                          Шоу-бізнес - сфера комерційної діяльності в 

                          галузі художньої творчості, естради. кіно, 

                          музичної індустрії.

      Читайте підручник, дивіться приклади.                                         Підручник тут                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       54

     

     
 

     

Комментариев нет:

Отправить комментарий