Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/ktf-yfes-wyo
Тема уроку:"Дизайн масових заходів.
Реклама. Фірмовий стиль".
Сучасний шоу- бізнес пропонує чимало продукції для широкої аудиторії , глядачів на телебаченні. Телепрограми репрезентують багатожанрове розмаїття цієї індустрії: інформаційні, спортивні, розважальні, зокрема вікторини, ток - шоу, концерти зірок тощо. Про більшість телепродуктів того чи іншого телеканалу ми дізнаємося з реклами.
Ознаками ефективності реклами є творчі ідеї дизайнера.
В Україні проводиться чимало масових заходів для дітей і молоді. У сучасну епоху Інтернету, щоб дізнатися про умови проведення певного заходу , варто відвідати вебсайт, який виступає джерелом інформації і потужним рекламним засобом. Головна вебсторінка зазвичай містить тексти й ілюстрації, засоби комунікації тощо. Усі ці елементи дизайнер має майстерно поєднати в красиву композицію , зручну для користувачів.
Фірмовий стиль виявляється у повторенні основних елементів дизайну:
- фірмового напису (логотипа);
- фірмових шрифтів;
- талісмана (символ, знак, персонаж чи яскравий образ);
- фірмового гасла, слогана (оригінального девізу);
- корпоративних (фірмових) кольорів.
До основних носіїв фірмового стилю належать друкована реклама (плакати, листівки, оголошення, каталоги, буклети, візитівки, запрошення. квитки, дипломи тощо), а також диски, подарункові сувеніри і призи , (статуетки, кубки, вимпели, прапорці) тощо.
Запам'ятайте: Дизайн реклами - це дизайнерське проєкту-
вання, спрямоване на створення рекламної
продукції.
Фірмовий (корпоративний) стиль - це об'єд-
нання за певною ідеєю візуальних ознак та
інформаційних (текстових) елементів. за
допомогою яких створюється образ, що легко
впізнається.
Шоу-бізнес - сфера комерційної діяльності в
галузі художньої творчості, естради. кіно,
музичної індустрії.
Читайте підручник, дивіться приклади. Підручник тут 54
Комментариев нет:
Отправить комментарий