7 клас МИСТЕЦТВО

     Завдання для 7- а класу на 02.09. 2025р.

   Завдання для 7-б класу на 03.09.2025р.

     Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/jgb-fzpx-yht

      Добрий день, мої шановні , мої любі учні 

                            та батьки.           

  

        Ми сіли за парти цього року у дуже складний час. Ви повинні розуміти , що зараз кожен з нас робить свою справу : ЗСУ боронить нас і не дає знищити нашу Державу, ваші батьки складають для вас умови , які допомагають вам не відчувати складностей сьогодення. Ваш фронт - це ваше навчання. Не підведіть їх. Пам'ятайте , що ви живете в найкращій країні, що ви - українці , що ваші знання допоможуть Україні після Перемоги відбудуватися та стати іще красивішою та сильнішою ніж до війни. 

         От же починаємо.

       Цього року ви продовжуєте знайомитися з світом мистецтва. мистецтво розкриває світ почуттів і цінностей людини в образному змісті різних видів творчої художньої діяльності. 

        Я намагатимусь, щоб уроки були цікавими та щоб наприкінці навчального року ви стали більш творчими людьми.

        Тема уроку: "Мистецтво в житті 

                    людини".  

      Мистецтво - таке звичне слово - а викликає стільки емоцій , думок. Мистецтво супроводжує нас усюди в нашому житті. Воно бадьорить , покращує настрій, розслабляє, спонукає до роздумів , відкриває творчі можливості. 

      Давайте пригадаємо, які види мистецтва ми вже знаємо. (підказка на сторінці 4 підручника). Проговоріть їх вголос. 

      Давайте поговоримо про музику. Музика - це вид мистецтва , яке щонайперше впливає на наші почуття. У кожної людини свої переваги в музиці. Скільки людей , стільки й уподобань. Когось певний музичний твір хвилює, іншу людину  - лишає байдужою. 

     Зараз я пропоную вам послухати декілька музичних творів , а потім подумайте та спробуйте відповісти на питання , які стоять на сторінці 4 підручника.

     

     М. Скорик "Мелодія".
Річард Клайдерман "Закоханий".

     Хор One Voice Meghan Treinor/ Better When i'm  Dancin.
Kotra Stir Mesh.
       На сторінці 4 підручника розгляньте схеми "Мова музичного мистецтва" та "Види музичного мистецтва".
Оберіть музичний твір ( з тих , що послухали на уроці, або той , що подобається нині). Рухайтеся під музику , втілюй емоції , які вона в тебе викликала. 
       Послухайте цю пісню.
     
        Повний переклад цієї пісні надрукований на сторінці 5 підручника. Дай відповідь на запитання під піснею. 
        Виконай (усно) роботу на тему "Видатні українці сучасності". 
Подумай кого з митців , або просто людей ти зарахуєш до видатних українців сучасності. Знайди фото цієї людини. Фото  вишли мені в групу "Мистецтво". Не забудьте написати своє прізвище.
        Чекаю на ваші завдання.


      Посилання на онлайн зустріч:  https://meet.google.com/jgb-fzpx-yht
      Завдання для 7-а класу на 04.09.2025р.
      Завдання для 7-бкласу на 04.09.2025р.
        

  Тема уроку:"Мистецтво в житті людини".
   

     Мистецтво робить наше життя цікавим , насиченим і яскравим. Воно не лише прикрашає середовище , а й транслює досвід , думки, ідеї. Зокрема, твори візуального мистецтва дозволяють побачити уявлення митців про світ, людину та її призначення. Наприклад, декоративно - ужиткове мистецтво несе світогляд та ідеали певного народу через естетику речей домашнього вжитку. Архітектура , використовуючи всі досягнення людства , творить наш простір. Дизайн робить комфортним і красивим середовище для життя.

     Єднає всі види мистецтва неповторна властивість - збуджувати емоції , активізувати уяву, викликати особливі переживання , які називають естетичними.

     Роздивіться ілюстрації на сторінках 4 та 6 підручника.


Лоренцо Квінн


Єжі Кендзьор
Жан Поль Хааг

     Зміст творів візуального мистецтва втілюється в художніх образах і сприймається зором. 

    Давайте пригадаємо види візуального мистецтва та види образотворчого мистецтва. Дайте відповіді на питання на стор. 7 підручника.

   https://pidruchnyk.com.ua/2800-mystectvo-gaidamaka-7-klas-2024.html

 Це посилання для того щоб скачати підручник на робочій стіл. 

 Якщо не відкриється посилання (все буває) спробуйте іншим методом. 

 Підручник Олена Гайдамака, Наталія Лємешева. Мистецтво 7 клас. Нова українська школа. вид. Генеза. 2024р.

Дайте назву скульптурам , які є у підручнику на стор. 4 та 6.

Назви пишіть у групу Мистецтво .


       Посилання на онлайн зустріч для 7-а класу: https://meet.google.com/jgb-fzpx-yht

         Завдання для 7-а класу на 09.09.2025р.
      Завдання для 7-б класу на 10.09.2025р.

  Тема уроку:"Мистецтво в житті 

                                 людини".

     Як ви думаєте що , якби Тарас Шевченко писав вірші для популярних музикантів? 

        Послухайте уривок з музичного шоу "Що Якби" від вокаліста гурту Midgard.


Сьогодні з різних аудіо- та відеопристроїв звучить найрізноманітніша музика.

Багато творів , що є популярними нині, написано багато років або навіть століть тому. Ми її слухаємо , розуміємо, насолоджуємося ними. Чому? Мабуть , повідомлення , почуття і цінності , які вони доносять , є актуальними для людей в усі часи? І сучасна людина , як і роки тому , радіє, сумує, кохає, відчуває тривогу або гнів, гордість чи піднесення.
Послухайте музику.
Вольфганг Амадей Моцарт. Симфонія № 40.
Й. С. Бах. Токата і фуга ре мінор у виконанні Ванесси Мей.
Музика якого з творів можна назвати тривожною, а якого - драматичною?
Які думки викликав у вас кожен з творів? Чому , на вашу думку, ці твори , написані декілька століть тому , не втрачають своєї популярності?
Роздивіться ілюстрації картин художників на стор. 8 підручника. Дайте відповідь на питання : Яку музику можуть виконувати музиканти на творах Боніфачіо Веронезе (1), Івони Лівшес(2), Франческо Боттічіні(3)?
Вона вокальна чи інструментальна, наспівна чи рухлива?
Це ансамблеве чи сольне виконання?
Послухайте музику.
Святослав Луньов "Мардонги".

Олена Спіліоті Музичні портрети "Людвіг".
Схарактеризуйте "музичні портрети" композиторів минулого , які створили сучасні українські митці. За бажання поцікавтеся творчістю Й.С.Баха або Л.ван Бетховена.
Щоб донести слухачеві свої думки та почуття і створити відповідний образ , композитор використовує засоби музичної виразовості та особливості музичного жанру, завдяки якому можливо його втілити якнайкраще.
Давайте трохи відпочинемо.



Спробуйте зробить те, що виконує музикант. З першого разу може не получитися , але нехай вас це не лякає.
Давайте заспіваємо пісну , яку слухали на попередньому уроці.


Поміркуйте над змістом вірша Олександра Підсухи.
          Щастя - не слава, не гроші,                                                     
          Все це минає.
          Щастя - це люди хороші, 
          Шана людськая...

          Там, де складніше, де важче, 
          Швидше знайти його вдасться.
          Руки і розум твої роботящі -
          Ось твоє щастя.
 За бажання створіть репкомпозицію . Придумайте ритмічний супровід. Чітко , з відповідною інтонацією презентуйте . Зніміть відеоселфі та вишліть в групу "Мистецтво".









     

        


Комментариев нет:

Отправить комментарий