Тема уроку: "Джаз".
Умовно періоди розвитку джазу можна поділити на:
- новоорлеанський( кінецьXIXст.), основу якого становили африканський фольклор, народна та побутова музика креолів із характерною імпровізацією та ритмічним супроводом на банджо тубі і ударних;
-еру диксиленду(1920-ті) - виникнення великих джазових ансамблів;
-золоту еру джазу(1923-1929) -розквіт бендів ( джазових гуртів);
- еру свінгу(1930-ті) - час сольної імпровізації та аранжування;
- ритм-енд-блюз ( 1940-ві-1950-ті) -поєднання соулу та фанку.
послухайте у виконанні Е. Фіцджеральд та Л. Армстронга пісню "Summertime".
Проаналізуйте почутий твір за планом на стор.103 підручника.Опрацюйте схему зі стор. 101 підручника. розгляньте інструменти джазового оркестру на стор. 104 підручника.
Слухаємо та аналізуємо пісню " Learnin the blues" у виконанні Френка Сінатри.
Музичний тезаурус:
Джаз- жанр професійної музики, що виник на межі XIX- XXст. у південнних штатах США як синтез африканської та європейської танцювальної музики. Попередниками джазу були імпровізаційні форми негритянської народної музики (спірічуелс- релігійні негритянські пісні, блюз- жалісні пісні негрів , регтайм - рваний ритм та холлерс - пісні на трудову тематику американських робітників), а також соціальна -побутова музика білого населення.
Джазові танці- це блюз, чарльстон, фокстрот, бугі-вугі, регтайм (кейк-уок).
Джазмен- музикант, який виконує джаз( який уміє імпровізувати).
Джаз - бенд - великий джазовий оркестр.
Імпровізація- створення художнього твору(музичного, поетичного, сценічного) у момент його виконання без попередньої підготовки.
Фанк- стиль афро- американської танцювальної музики з виділеними ударними, поліритмічний, із мінімальною мелодійністю й активним синкопіруванням партій усіх інструментів( синкопований бас називають фанкуючим), а також пульсуючий ритм, крикливий вокал, багаторазове повторення коротких мелодійних фраз та танцювальної музики.
Виразне виконання пісні" Хуртовина "( муз. М. Катричка. сл. М. Сингаївського).
Комментариев нет:
Отправить комментарий