Доброго дня , мої шановні, мої любі учні. Ми сіли з вами за наші умовні парти цього року у дуже складний час. Ви повинні розуміти , що зараз кожен з нас робить свою справу: ЗСУ боронить нас і не дає знищити нашу Державу, ваші батьки складають для вас умови , які допомагають вам не відчути складностей сьогодення. Ваш фронт - це ваше навчання. Не підведіть їх. Пам'ятайте. що ви живете в найкращій країні, що ви - українці. що ваші знання допоможуть нашій країні після Перемоги відбудуватися та стати іще красивішою та сильнішою ніж до війни.
Починаємо.
Стилі та напрями мистецтва.
Тема уроку:" Стилі, стилі, стилі".
Протягом всього існування людства його супроводжувало мистецтво. за цей час воно активно розвивалося , набуваючи нових форм і втілюючи нові стилі.
У мистецтві поняттям стиль визначають вагомі етапи та напрями його розвитку. Художній стиль характеризує втілене мовою мистецтва відображення історичного життя суспільства, естетичних поглядів різних суспільних груп певної епохи або творчого напряму.
Кожна епоха створювала свій неповторний стиль у мистецтві, що через поєднання різних виразових художніх засобів і прийомів відбивав та узагальнював типові для цієї епохи теми , ідеї, світогляд людей.
Поняття "стиль" часто використовується в нашому повсякденному житті, як-от: стиль роботи, стиль одягу, стиль гри тощо. Про стиль говорять у літературознавстві, лінгвістиці, мистецтвознавстві, естетиці, культурології. Стиль відображає також характерні ознаки національної або етнічної своєрідності, наприклад: східний, слов'янський , скандинавський, іспанський, африканський, стилі тощо. Ідеться про національний стиль.
У європейському мистецтві народжувалися , формувалися , розвивалися . а потім змінювали один одного різні мистецькі стилі. В історії культури ці стилі здобули назву " великі європейські стилі". Саме з ними ви ознайомлювалися в минулому навчальному році: античним. візантійським. романським, готичним, Ренесансом, бароко, рококо, класицизмом, романтизмом, реалізмом.
Прочитайте в підручнику 5-6 стор. продовжимо на слідуючим уроці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий