воскресенье, 1 сентября 2024 г.

7-б клас на 02.09. 7-а на 05.09. 7-в на 05. 09. 2024 р.

   https://meet.google.com/eza-aruc-xgo

  Посилання на урок.

      Добрий день, мої шановні , мої любі учні та ваші батьки.

               

        Ми сіли за наші умовні парти цього року у дуже складний час. Ви повинні розуміти , що зараз кожен з нас робить свою справу : ЗСУ боронить нас і не дає знищити нашу Державу, ваші батьки складають для вас умови , які допомагають вам не відчувати складностей сьогодення. Ваш фронт - це ваше навчання. Не підведіть їх. Пам'ятайте , що ви живете в найкращій країні, що ви - українці , що ваші знання допоможуть Україні після Перемоги відбудуватися та стати іще красивішою та сильнішою ніж до війни. 

         От же починаємо.

       Цього року ви продовжуєте знайомитися з світом мистецтва. мистецтво розкриває світ почуттів і цінностей людини в образному змісті різних видів творчої художньої діяльності. 

        Я намагатимусь, щоб уроки були цікавими та щоб наприкінці навчального року ви стали більш творчими людьми.

        Тема уроку: "Мистецтво в житті 

                    людини".  

      Мистецтво - таке звичне слово - а викликає стільки емоцій , думок. Мистецтво супроводжує нас усюди в нашому житті. Воно бадьорить , покращує настрій, розслабляє, спонукає до роздумів , відкриває творчі можливості. 

      Давайте пригадаємо, які види мистецтва ми вже знаємо. (підказка на сторінці 4 підручника). Проговоріть їх вголос. 

      Давайте поговоримо про музику. Музика - це вид мистецтва , яке щонайперше впливає на наші почуття. У кожної людини свої переваги в музиці. Скільки людей , стільки й уподобань. Когось певний музичний твір хвилює, іншу людину  - лишає байдужою. 

     Зараз я пропоную вам послухати декілька музичних творів , а потім подумайте та спробуйте відповісти на питання , які стоять на сторінці 4 підручника.

     

     М. Скорик "Мелодія".
Річард Клайдерман "Закоханий".

     Хор One Voice Meghan Treinor/ Better When i'm  Dancin.
Kotra Stir Mesh.
       На сторінці 4 підручника розгляньте схеми "Мова музичного мистецтва" та "Види музичного мистецтва".
Оберіть музичний твір ( з тих , що послухали на уроці, або той , що подобається нині). Рухайтеся під музику , втілюй емоції , які вона в тебе викликала. 
       Послухайте цю пісню.
     
        Повний переклад цієї пісні надрукований на сторінці 5 підручника. Дай відповідь на запитання під піснею. 
        Виконай роботу на тему "Видатні українці сучасності". 
Подумай кого з митців , або просто людей ти зарахуєш до видатних українців сучасності. Знайди фото цієї людини, напиши одне - два речення чому ти так думаєш. Фото та свою думку запиши та вишли мені в групу "Мистецтво".
        Чекаю на ваші думки.
        












     

        


Комментариев нет:

Отправить комментарий