Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Мистецькі практики
сьогодення.
Креатив".
Розвиток дизайну неможливий без креативу та генерації нових ідей. Як же народжуються нові ідеї? Спробуємо сьогодні знайти відповідь. Випробуємо свої здібності у фотомистецтві та пофотографуємо страви.
У всьому. що нас оточує, можна побачити дизайнерську роботу: в одязі. предметах інтер'єру, упаковках продуктів харчування, оголошеннях, які ми щодня бачимо на білбордах чи онлайн. І початковий етап у створенні тих чи тих товарів або рекламних пропозицій - генерація ідей. Здатність запропонувати оригінальні ідеї, уміння знаходити нестандартні втілення для звичайних речей і є креативом у дизайні. Він приносить нові віяння, задає тренди, формує унікальний образ певного бренду, є ефективним інструментом запуску неординарної реклами. Адже це - продукти діяльності людини, що відрізняються від аналогічних новизною підходу, творчим рішенням.
У компаніях креативні дизайнери генерують оригінальні концепції , аналізують їх, удосконалюють, узгоджують із замовником чи керівництвом, делегують завдання співробітникам відділу. які реалізують задум.
Генерація ідеї - "фундамент" креативного процесу. Для цього можна дослідити ідеї, що вже існують, адаптувати їхні підходи під власний. А можна довіритись своєму баченню та втілювати сміливий. абсолютно новий , несхожий на інші концепт. Експериментування з незвичними поєднаннями форми, кольорів. текстури, несподіване компонування різних предметів (зображень) часто допомагають знайти унікальні способи реалізації задуму.Створіть світлини страв.
Чому дизайн нерозривний з креативом?
Що допомагає виокремитися з-поміж конкурентів, привернути увагу до компанії. викликати інтерес до продукції й запам'ятатися потенційним клієнтам?
Дизайн - процес і результат художньо - творчої діяльності.
Читайте підручник стор. 68-69. створіть світлини страв.
Комментариев нет:
Отправить комментарий