Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/ppf-gmgp-mek
Тема уроку:"Кінематограф: цілісність
зображення і звуку".
(продовження).
Виникнення звуку в кіно датується жовтнем 1927року, коли компанія Warner Bros.("Ворнер Бразерс") продемонструвала в Нью-Йорку перший звуковий художній фільм "Співак джазу"(реж. Алан Росленд), у якому було поєднано зображення і звук. Безумовно, апарати для запису звуку та відтворення його через гучномовці існували й раніше , але не було способу синхронізувати звук і кінозображення.
Одним з перших звукових фільмів, які вважаються справжніми шедеврами кіномистецтва, є "Нові часи "Чарлі Чапліна, "Грона гніву" Джона Форда", "Хліб наш насущний" Кінга Відора, "Волга-волга" і "Цирк" Григорія Александрова
тощо.
Подивіться уривок з кінофільму "Співак джазу".
Роль музики як важливого художнього засобу у створенні екранного образу стала досить вагомою. Закадрова музика стала емоційним забарвленням фільму та окремих епізодів та виразом людських пристрастей, утіленням конфліктів.
У кінофільмах часто використовують пісні, які нерідко стають такими популярними, що продовжують самостійне життя поза екраном.
Наприклад пісня з к/ф "Титанік" у виконанні Селін Діон.
Музику до кінофільмів писали багато відомих композиторів, зокрема з-поміж наших співвітчизників - Борис Лятошинський, Мирослав Скорик, Євген Станкович, Володимир Бистряков та ін.
Симфонічні композиції, у яких музика ставала важливим компонентом утілення художнього задуму, притаманні фільмам режисерів, які тісно співпрацювали з композиторами. Зокрема , невід'ємною частиною мистецького синтезу є музика Євгена Станковича до історичного фільму "Роксолана"(реж. Борис Небієрідзе) та твори В. Губи й Ігоря Поклада в мультсеріалі "Як козаки..."(реж. Володимир Дахно).
Справжнім "головним героєм" кіноекрана ставала музика в музичних фільмах. класиці присвячено екранізації опер "Чарівна флейта" В.А.Моцарта, "Кармен" Ж. Бізе. та ін. Сучасну музику популяризують фільми, присвячені джазу, наприклад, "Рег-тайм", а також мюзикли, наприклад "Звуки музики".
Продовжимо на слідуючим уроці.
Читайте підручник, дивіться відео.
Комментариев нет:
Отправить комментарий