пятница, 12 января 2024 г.

5-а клас; 5-б клас на 16.01.2024р.

         Посилання на онлайн зустріч : https://meet.google.com/xug-mniv-eed

     Закінчились свята. Знов починаємо працювати. Я сподіваюсь, що ви гарно відпочили та готові до навчання. Не забувайте , що другий семестр довгий та дуже відповідальний. Не підведіть себе.

                  Сценічні мистецтва.

          Коли всі мистецтва разом.

      Тема уроку:" Музика і література: діалог

                           мистецтв."

     Давайте ми з вами почнемо урок з того , що трошки поспіваємо. Пригадаємо пісні, які ми вчили в першому семестрі.

     Давайте поміркуємо. Ми звернулися до жанру пісні. В цьому жанрі відбувається поєднання музики та поетичного слова. Пісня є частиною народних обрядів , але в обряді додаються іще танцювальні рухи та театралізовані дії.

     Ще раз нагадаю , що пісня складається з віршів та мелодії. Спільною для цих двох видів мистецтва стає інтонація , яка надає слову емоційного забарвлення.

     Музу поезії стародавні греки зображували з лірою в руках.



          У вокальних і хорових творах музика емоційно посилює поетичний зміст. Виникає поняття "програмна музика" (це може бути просто назва п'єси), яка наштовхує на певний образ, або розгорнутий літературний сюжет.
     Послухайте музику.


     Це був вальс Йогана Штрауса (сина) "Казки Віденського лісу".
     На стор. 124 підручника самостійно прочитайте про композитора.


     На слідуючому уроці ми продовжимо цю тему.

Комментариев нет:

Отправить комментарий