четверг, 18 января 2024 г.

5-а клас; 5-б клас на 19.01. 2024р.

      Посилання на онлайн зустріч : https://meet.google.com/mat-jqyf-xei

     Тема уроку:"Література і візуальні образи".

      Відомо, що музика здатна  викликати в нашій уяві певні візуальні образи. Особливо, якщо їх підказує назва або програма. Вона спроможна надихати художників і скульпторів. 

     Цікаво, а чи можуть "зазвучати" фрески древнього собору?

     Послухайте цю музику.

   На стор. 125 роздивись ілюстрації та порівняй музику і живописні фрески.

     Отже , між видами мистецтва існують зв'язки, які призводять до взаємодії або синтезу, до виникнення спільних тем, сюжетів , образів.

     Ти знаєш, що форте і піано позначають зміни гучності в музиці. Щоб отримати інші нюанси динаміки, застосовують слово мецо, а для поступових змін - крещендо і дімінуендо(< >). Уяви, що такі нюанси - це відтінки кольорів, які розсвічують музику.

     Послухайте пісню.

     Муз. О.Антоняка, вірші А. Орел."Ода пісні".


     Література взаємодіє з різними видами мистецтва. Як же вона поєднується з образотворчим мистецтвом?
     Найтісніший зв'язок літератури з образотворчим мистецтвом виявляється у створенні книги. Адже художники - графіки добирають шрифти , створюють ілюстрації та книжкові мініатюри за літературними сюжетами. до художнього оформлення книжки належать обкладинки, які поєднують ключові зображення до твору та шрифти.
     Заставки, кінцівки, буквиці. Таки книги стає справжнім витвором мистецтва. 


      У давні часи декоративне оформлення книги вважалося високим мистецтвом.
     Оздоблення книжок.

       
          На слідуючім уроці ми продовжимо .
          Читайте підручник , співайте пісню, слухайте музику, 
 Намалюйте ілюстрацію до любої книжки або казки. Вишліть малюнок мені на Viber 0-96-281-з5-43. Не забудьте вказати своє прізвище, ім'я, клас та назву казки або книжки до якої ця ілюстрація.
          Підручник тут
                                                                                                           
          

     

  
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий