Тема уроку:" Інструментальне соло."
Поговоримо про те , що таке концерт.
Слово" концерт" має декілька значень. У першому значенні - це виконання музичних творів перед слухачами. Існує сольний концерт, у якому бере участь один артист , а є збірний , де виступають багато артистів. Друге значення слова" концерт "- це змагання. І справді , на концерті , де бере участь багато виконавців , вони на че змагаються між собою.
Знати правило на стор. 106-107 підр. '
На стор. 107 підр. прочитайте про Фредеріка Шопена. Пригадайте , що я розповідала вам на уроці про серце Шопена.
Інструментальну п'єсу, де застосовано певний музичний прийом гри для розвитку навичок майстерності виконавця , називають етюдом.У перекладі з французької етюд- це вправа.Етюд призначений для вдосконалення технічних навичок. Етюдом може бути твір образотворчого мистецтва, невеликий літературний твір та музичний твір. Але деякі етюди набувають значення художнього твору.
Ф. Шопен значну увагу приділяв етюдам.
Слухайте Етюд №2 фа мінор Ф. Шопена.
Музика, як і живопис має свої кольори. Як художник використовує велику кількість кольорів та відтінків , так і композитор через поєднання різних музичних кольорів , тобто тембрів , щоб знайти новий колір звучання , пише музику одразу для двох, трьох, чотирьох та більше музичних інструментів.
Виконання твору одразу кількома музичними інструментами називають ансамблем.
На стор.108 підр. прочитайте інформацію про Ніколо Паганіні.
Слухаємо Сонату для скрипки і гітари Н. Паганіні.
Як назвати ансамбль, що виконував цей твір?
Є ще одне значення слова " концерт". Концертом називають великий інструментальний музичний твір , написаний для якогось музичного інструмента - фортепіано, скрипки або віолончелі та симфонічного оркестру. Також концертом називають музичний жанр. Такий твір зазвичай містить три частини, кожна з яких написана у різному темпі. Одже концерт це немов змагання солістів та оркестру на музичну тему.
Слухайте Рондо зі скрипкового концерту №2 Н. Паганіні:
проаналізуйте прослухані твори за планом на стор. 107 підр.
Співаємо норвезьку народну пісню "Чарівний смичок".
Знайдіть та прочитайте казки про музичні інструменти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий