суббота, 13 февраля 2021 г.

6-а на 18.02.2021, 6-б на 16.02.2021.

 Тема уроку:" Про що розповідає ноктюрн"?

Читати підручник стор. 134-139.

На початку XIXст. в Німеччині почав зароджуватися новий музичний напрямок- романтизм.Митці- романтики виявили великий інтерес до народної творчості. У музиці того часу активно розвивалися національні композиторські школи Польщі(Ф. Шопен, С. Монюшко), Чехії (Б. Сметана, А. Дворжак), Угорщини(Ф. Ліст).Пізніше до романтизму приєднаоися національні школи Норвегії(Е. Гріг), Іспанії(І. Альбеніс), Фінляндії(Я. Сібеліус).У національний композиторських школах виникали  нові, переважно камерні жанри, які звертались до духовного світу людини, розповідали про те , що хвилює кожного. Серед цих музичних жанрів особливе місце посідає ноктюрн.

слухаємо Е. Гріг. Ноктюрн №4 з циклу "Ліричні п'єси" .


Слухаємо Ф. Шопен Ноктюрн сі-мажор 

Проаналізуйте прослухані твори за планом на стор. 135 підр.

Прочитайте, що таке "ноктюрн" на стор. 135-136 підр.

Послухайте А. Бабаджанян." Ноктюрн " у виконанні автора.


А. Бабаджанян "Ноктюрн" у виконанні Мусліма Магомаєва.
Поаналізуйте ці твори за планом на стор. 136 підр.
Прочитайте інформацію про Арно Бабаджаняна на стор. 136 підр.
Розгляньте ілюстрації на стор137. Які з них передають настрій ноктюрнів Ф. Шопена та Е Гріга, а яка співзвучна з твором А. Бабаджаняна?
Співаємо пісню А. Островського на слова І. Діка "Хлоп'ята і дівчатка".





Комментариев нет:

Отправить комментарий