Тема уроку :" Грає ансамбль".
Для того, щоб надати певний колір звучанню музики, композитор поєднує у творі кілька музичних тембрів та відтінків.
Через поєднання різних музичних кольорів композитор знаходить новий колір звучання і пише музику одразу для двох, трьох, чотирьох та більше музичних інструментів. Така музика має назву ансамбль.
Ансамблі можуть бути вокальними та інструментальними.
Розгляньте ілюстрації музичних інструментів на стор.110-111 підр. Які групи інструментів там зображено?
Прочитайте правило на стор. 111 про те , що таке квартет. Прочитайте про те , які бувають квартети.
Прослухайте байку видатного російського байкаря І. Крилова "Квартет"
Чому музиканти грали так безладно?
Скільки було виконавців та на яких інструментах вони намагалися грати?
Оскільки справжньої музики у сумнонозвісного квартету так і не вийшло, послухаємо справді красиву музику- Квартет для двох скрипок , альта і віолончелі В. Барвінського.
У квартеті В. Барвінського звучать ті самі інструменти на яких так і не спромоглися зіграти "музики" з байки І. Крилова.
Прослухаємо ще один квартет
Проаналізуйте прослухані твори за планом на стор. 112 підр.
На стор 112 розгляньте малюнки та виконайте завдання до цих малюнків (поміркуйте).
Виконуємо норвезьку народну пісню " Чарівний смичок"
Комментариев нет:
Отправить комментарий