Тема уроку:"Груповий портрет".
Якщо на картині зображено більше, як дві особи, то її можна віднести до жанру групового портрету. Персонажів таких картин об'єднують родинні стсунки, спільна професійна діяльність, або дозвілля, історична подія тощо. При розташуванні фігур людей на груповому портреті, зокрема , при виборі їхніх поз, важливо дотримуватися гармонії в композиції.
Малюючи груповий портрет , живописці часто зображували серед інших персонажів себе ,як, наприклад: Антоніс ван Дейк, Дієго Веласкес. Розгляньте ілюстрації картин на стор. 38 підручника.

У "Сімейному портреті" Анрі Матісса, що нагадує скоріш побутову сцену, художник намалював дружину Амелі за вишиванням, дочку Маргарет із книжкою та синів П'єра і Жана, які грають у шахи. І фігура , й обстановка кімнати представлені лаконічно , площинно, спрощено. У зображенні спокійної "оази щастя" митець вірний своєму принципу: мистецтво повинно приносити людям радість. Розгляньте ілюстрацію на стор. 39 .
Зустрічається груповий портрет й у скульптурі. Для того, щоб візуально підкреслити спільне між героями, митці створюють їх фігури однакової величини , застосовують спільні прийоми стилізації форми, добирають гармонійні кольори , подібну фактуру.
Реалістичний тип групового портрета започаткував Франс Халс.
На стор. 40 підручника прочитайте про Франса Халса.
Розглянньте Мистецьку скарбничку на стор. 41 та запам'ятайте її.
Дайт відповіді на питання на цій же сторінці.
Ференц Ліст" Угорська рапсодія №6 для ф-но".
Дайте відповіді на питання на стор.42.
Тема уроку:"Балад сумних мотиви й рапсодій поривання".
На відміну від переважно ліричних вокальних жанрів , таких як романс. елегія , баркарола, серенада, що мають наспівні мелодії, жанри рапсодії та балади найчастіше передають драматичні події в житті людини, епічні картини з життя народу.
На стор. 42 підручника прочитайте інформацію з історію жанра.
Послухайте "Балада про мальви" Володимира Івасюка,
Ференц Ліст" Угорська рапсодія №6 для ф-но".
Дайте відповіді на питання на стор.42.
Про Ференца Ліста прочитайте на стор.43 підручника.
Прочитайте Мистецьку скарбничку на стор.43 та запам'ятайте її.
Дайте відповіді на питання на тій же сторінці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий