Тема уроку :"Дизайн масових заходів.
Реклама, фірмовий стиль".
Без участі дизайнерів неможливо уявити організацію та проведення жодної події мистецького призначення , зокрема оформлення фестивалів і конкурсів, виставок та шоу тощо .Це стосується також заходів для дітей та підлітків - від шкільних до міжнародних.
Сучасний шоу - бізнес різноплановий , багатожанровий і включає естрадну музику, видовищні спортивні змагання , конкурси краси, народні гуляння, бали, карнавали, маскаради, кіноіндустрію тощо. Це потребує великої кількості дизайнерів, які здатні сформувати стиль шоу загалом та імідж естрадної зірки чи популярного телеведучого зокрема.
Роздивіться ілюстрацію дизайн шоу на відкритті Юнацької Олімпіади в Китаї та скажіть яку роль для створення святкового настрою відведено кольору .
Сучасний шоу - бізнес пропонує чимало продукції для широкої аудиторії глядачів на телебаченні. Про більшість телепродуктів того чи іншого телеканалу ми дізнаємося з реклами.
Дизайнерів залучають до розроблення реклами різноманітних масових заходів, які сприяють популяризації шоу-індустрії. Існує безліч носіїв реклами: відео, аудіоролики, поліграфічна продукція, телебачення, інтернет. В сучасну епоху Інтернету, щоб дізнатися про умови проведення певного заходу, варто відвідати вебсайт, який виступає джерелом інформації і потужним рекламним засобом .
На сторінці 161 роздивіться дизайн вебсайтів і реклами дитячих масових заходів.
У наш час особливого значення серед різноманіття інших чинників впливу на масову аудиторію набуває фірмовий стиль. Його розробляють для того, щоб підкреслити характерні особливості й індивідуальність популярного бренду.
Фірмовий стиль виявляється у повторенні основних елементів дизайну:
а) фірмового напису (логотипа)
б) фірмових шрифтів;
в) талісмана (символ, знак, персонаж чи яскравий образ);
г) фірмового гасла, слогана(оригінального девізу);
д) корпоративних (фірмових) кольорів.
Запам'ятайте : Дизайн реклами - це дизайнерське проекту -
вання , спрямоване на створення рекламної
продукції.
Фірмовий (корпоративний ) стиль - це
об'єднання за певною ідеєю візуальних ознак
та інформаційних (текстових) елементів, за
допомогою яких створюється образ, що легко
впізнається.
Шоу - бізнес - сфера комерційної діяльності в
галузі художньої творчості, естради, кіно, му -
зичної індустрії.
Читайте підручник стор.159-165.
Підручник тут
Комментариев нет:
Отправить комментарий