среда, 6 декабря 2023 г.

7-а клас на 07.12.; 7-б клас на 08.12.2023р.

      Дизайн і музика сьогодення: на шляху до 

                                діалогу.

     Тема уроку:"У ритмі джазу. Джаз і класична 

                              музика".

      На початку XX ст. зі сценічних помостів концертних залів поряд із класичними музичними творами зазвучала абсолютно нова, незвична для того часу музика. Це був джаз. Він з'явився на півдні США і вніс у світове музичне мистецтво своєрідність мелодики й ритму , прийомів і манери виконання.








       Корені джазу сягають африканського музичного фольклору з його вишуканими наспівами й різноманітними ритмами. Витоками джазу вважають пісенні й танцювальні жанри: спіричуелс, блюз, регтайм.

     Спіричуелси - духовні піснеспіви афроамериканців. Їх характерні риси - багатоголосся, імпровізація, складний ритм, побудова музики за принципом "запитання-відповідь.


   
Блюз - вокальний чи інструментальний твір афроамери - канської музики ліричного сумного характеру. Трагічний сміх - суть цього жанру.
 
     
Від регтайму - популярної на початку XX ст. в Америці танцювальної  музики - джаз успадкував особливу ритміку, яку створювали постійно синкоповані, ніби "розірвані" мелодії з чітким маршеподібним супроводом.
     На стор. 167 прочитайте історію про Термідуса Брауна.
    Прочитайте все, що написано в блозі. Прослухайте музику та передивіться відеозапизи. 
    Продовжимо на слідуючим  уроці.
  

Комментариев нет:

Отправить комментарий