Тема уроку: " Світ дитинства в музиці
минулого і сьогодення".
(продовження).
Чи не найбільше творів для дітей і про дітей - у спадщині копозиторів -романтиків.
Німецький композитор Роберт Шуман написав" Дитячі сцени" та "Альбом для юнацтва." Слово" альбом" застосовано невипадково п'єси циклу демонструють яскраву звукову панораму картин із життя дитини . Але найбільше в цьому альбомі пісень мисливська, військова, матроська, весняна, північна.
Послухайте Роберт Шуман "Альбом для юнацтва".
Микола Лисенко створив три опери-казки на лібрето української письменниці Дніпрової Чайки "Коза-Дереза", "Пан Коцький" та "Зима і весна". Композитор використовує мелодії або інтонації українских народниї пісень, танців. хороводів.
Для характеристики маленького мандрівника композитор використовує мелодію " Пливе човен", супровід якої кожного разу змінюється. Такий прийом у музиці називається лейтмотив- тема , що повторюється кілька разів у музичному творі.
Продовжимо на слідуючим уроці.
Читайте підручник стор. 232-233.
Слухайте музику.
Повторіть тему" Дизайн масових засобів, Реклама, Фірмовий стиль".
Виконайте тест.
Комментариев нет:
Отправить комментарий