Тема уроку:"Цілісність зображення і звуку."(продовження).
Від середини XX століття починається виробництво стереофільмів - аналогів сьогоднішнього 3D. З появою стереозвучання , багатоканальних систем звукопередавання (Dolbi Digital, Dolbi Stereo, Dolbi Digital Surround) у кінематографістів з'явився новий засіб художньої виразності щодо звукового рішення фільмів, новий спосіб впливу на аудиторію.
Завдяки технічному облаштуванню кінотеатрів звуковими стереосистемами , появі об'ємного звуку з'явилася можливість" "виходу" екранного простору в зал, "задіяння " його безпосереднім учасником подій. Звук несе величезне емоційне навантаження .
Першу спробу використати просторовий звук і музичний звукозапис у кіно зробив у 1940 року Волт Дісней , який зняв анімаційний фільм " Фантазія".
Завдяки різноманітним технічним досягненням сучасного кіномистецтва за допомогою звуків можна "розповісти " історію , що виходить за межі екрана. У фільмі "П'ятий елемент" канал наднизьких частот передає гул космосу, посилаючи ірреальність простору. Від краю до краю залу над глядачами "пролітають " зірки , рухаються небесні тіла - у кадрі та в закадровому звучанні.
Прочитайте довідку на стор.94 підручника.
Отже у кіномистецтві звук є повноправним партнером зображення . Одним із вагомих етапів у створенні фільму є звуковий монтаж. Завдяки звуковому монтажу ми можемо почути одночасно схлипування і сміх, танцювальну музику і ридання. створюючи безліч виразних образів.
Добре оркестрована і записана музика набуває цінності , коли вона інтегрована в структуру фільму.
Послухайте пісню з фільму "Земля Саннікова" "Є тільки мить."
Читайте підручник стор. 92-95. Передивіться фільм "П'ятий елемент", послухайте озвучку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий