Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/idm-mzjy-bhx
Тема уроку:"Секрети галантного стилю".
(продовження).
Девіз інтер'єрів епохи галантного стилю: "ніщо не повинно виділятися або , навпаки, - іти в тінь. Колір, форма, текстура - усе мало взаємно доповнюватися. У добу рококо скульптура стала істотною частиною архітектурної композиції, вона відрізняється особливою грацією, асиметричністю , а орнамент набув форм мушлі. У цей час широко розвинулося ткацтво, ювелірне мистецтво, виготовлення тонкої кераміки - порцеляни, а також меблів і гобеленів.
У декоративному оздобленні предметів обстановки цього стилю переважають бронзові накладки; іноді вся поверхня предметів оброблялася кольоровими лаками . Безтурботне життя світських салонів було зосереджене навколо жінки, і примхи великосвітських панночок задавали загальний тон. З'явилися суто жіночі предмети меблів. Це секретер на високих ніжках з похило розташованою відкидною дошкою і безліччю потайних відділень; картоньєрка (шафка для паперів); туалет з відкидним дзеркалом і різноманітні тум-бочки.
Головний мотив кімнати рококо - камін: невисокий, обли-цьований мармуровою плитою і заставлений канделябрами, годинниками, порцеляновими "дрібничками" та іншими прикрасами. Над кімнатною піччю зазвичай вішали дзеркало в розкішній рамі. У цей час "народжуються" нові форми меблів для сидіння: канапе, шезлонг, бертер. У формах диванів і крісел враховувалися особливості пишного жіночого одягу. Майстри почали намагатися робити меблі не тільки репрезентативними, але й комфортними.
У сюжетах живописних творів переважали свята й театральні вистави, міфологічні сюжети, теми кохання. У портретах усіх персонажів зображено підкреслено усміхнени-ми, люб'язними, витонченими.
Для французького живописця Жана Антуана Ватто голов-ним покликом до творчості був світ людських почуттів і мрій, бажання людей перетворити життя на своєрідне театралізова-не дійство.
На наступному уроці ми поговоримо про музику та моду епохи рококо.
Читайте підручник, дивіться відео.
Комментариев нет:
Отправить комментарий