вторник, 30 апреля 2024 г.

5-а клас; 5-б клас на 30.04. 2024 р.

      

     Тема уроку:"Як створюється мультик".

     За технікою виконання мультиплікація буває різних видів.

       Анімація: 1) графічна.

                         2) об'ємна.

                         3) комп'ютерна.

     Об'ємна анімація це - лялькова, пластилінова, сипуча, тіньова.

     Художників , які працюють у галузі мультиплікаційного кіно називають художниками - мультиплікаторами, адже вони створюють безліч малюнків. Або художниками - аніматорами , тому що вони "оживлюють" намальовані зображення або ляльок. Аніматори придумують для персонажів характерні рухи, а також розробляють спецефекти . 

     Комп'ютерна графіка полегшує роботу художників мультиплікаторів.

     Сьогодні усі знають мишеня Міккі Мауса та його творця знаменитого Уолта Діснея. Майже за століття діяльності Дісней - студії (19230 було створено багато прекрасних мультфільмів про Білосніжку, Піноккіо, Аладдіна , Попелюшку, Снігову королеву. За історію існування Дісней- студії найкасовішими фільмами стали "Король Лев" і серіал "101 далматинець". 

     У створенні мультфільмів приймає участь багато людей різних творчих професій.

     Як створити мультфільм.




     

7-а клас; 7-б клас на 30.04. 2024 р.

      Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/ipx-ufoe-qdq

                Тема уроку:"Візуалізація".

             Розвиваємо почуття.

     Є таке поняття - візуалізація. Це коли ми можемо переключитися та уявити себе у будь-якій ситуації. Дуже часто нам у цьому допомагає музика. Ми сьогодні виконаємо практичну роботу з візуалізації за допомогою музики.

     Зараз я вам поставлю музичний уривок та не напишу назву, тільки скажу, що написав його Антоніо Вівальді. Слухаючи цей музичний твір, ви заплющите очі та уявите те , про що ця музика. Уявіть себе там у музиці та тих обставинах . які пропонує музика. Намалюйте це. Можна намалювати без себе, а тільки картину природи , яка у музиці.


 

 Фотографуйте те, що ви побачили та вишліть мені на VIBER/

096-281-p5-43,

     Завдання додому: намалюйте іще з одного музичного твору. 

   Музику я вам ставлю.




четверг, 25 апреля 2024 г.

7-а клас на 25.04.; 7-б клас на 26.04. 2024.р.

                   

                         Тема уроку:"Лялька мотанка".

                    (робимо разом).

     Зараз ми з вами подивимося іще майстер клас про Ляльок мотано. Спробуємо зробити разом з вами.





     На наступному уроці ми будемо робити ляльок з тканини у вигляді маленьких янголів. 

     Треба мати на уроці клаптик тканини 20х20, ножиці, нитки.

    

понедельник, 22 апреля 2024 г.

7-а клас ; 7-б клас на 23.04.2024 р.

         

                        Тема уроку:"Лялька - мотанка". 



        Ви подивилися відео. Зробіть паперову ляльку - мотанку за зим майстер класом та вишліть мені на VICBER.   

     
На наступному уроці ми знову будемо робити ляльку -мотанку. придумайте яку будете робити ви ( паперову, з тканини, з ниток тощо) та приготуйте собі матеріали для виготовлення своєї ляльки. Я, наприклад буду робити з ниток, то приготую нитки(товсті та тонкі), ножиці, голку та нитки. Не треба бігти у магазин та витрачати гроші батьків на матеріали. Я знаю , що в кожної мами вдома є залишки ниток, клаптиків тканини, паперу тощо. 
     Чекаю вас на наступному уроці.
     Дивіться відео. 

четверг, 18 апреля 2024 г.

7-а клас на 18.04; 7-б клас на 19.04.2024 р.

        

       Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/iye-ycxn-isa

         Тема уроку:"Вчимося малювати 

             Петриківський розпис".

                 

     Сподіваюсь, що ви приготували папір, пензлик та фарби. Сьогодні ми потренуємось виконувати традиційні елементи "петриківки". 

     Заходите у підручник . На сторінці 14 підручника є завдання. Виконуємо його зараз разом. Якщо зараз не получиться з яких-будь причин. то виконайте його пізніше , сфотографуйте та вишліть мені на VIBER 0962813

     Чекаю.


вторник, 16 апреля 2024 г.

7-а клас; 7-б клас на 16.04. 2024 р.

      Посилання на онлайн зустріч : https://meet.google.com/xeo-ivon-voo 

      Тема уроку:"Малюємо у народних 

                         традиціях".

     Україна дуже багата країна. Крім матеріальних цінностей в нашій країні є цінности , які відомі у всьому світі. Одним з таких українських брендів є Петриківський розпис. Ми на уроках вже говорили про нього, але не пробували малювати.

Пригадаємо історію с. Петриківка.

  

     Цікавинки про Петриківський розпис.

   

    На сторінці 14 підручника є вправа як виконувати традиційні елементи "петриківки".

   На наступний урок приготуйте аркуш паперу (3х4), фарби (любі), пензлик. Роздивіться вправу на сторінці 14. На наступному уроці будемо малювати. 

     Розглянути вправу на стор. 14 підручника, дивитися відео.

     Подивіться це відео. Буде цікаво.




 
 

четверг, 11 апреля 2024 г.

7-а клас; на 11.04. ; 7-б клас на 12.04. 2024 р.

  Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/mvc-pnoe-opg

     Тема уроку:"Малюємо писанку".

     Ви приготували папір, ножиці, олівці, фломастери. 

Зараз подивіться майстер - клас з малювання писанок та давайте

будимо починати. Нехай вас не турбує, що М.К. для першого класу, але ми всі вчимося, а вчитися треба з початку.

          Я пропоную вам іще один засіб прикрашання писанки.

       Якщо ви знаєте ще якісь розписи писанок, ви можете використати їх. Малюйте на папері, фотографуйте та висилайте мені на VIBER, 096-281-35-43.  Чекаю!!!


воскресенье, 7 апреля 2024 г.

7-а клас ; 7-б клас на 09.04. 2024 р.

      

                          Тема уроку:"Готуємось до свята".

     Дуже скоро прийде велике, світле свято Паска. Ваші мами та бабусі напечуть, (а можливо куплять) Пасочки, накрасять яйця , підуть до церкви, посвятять ці продукти та ми всі сімейно відсвяткуємо цей день. Хочу вам запропонувати зробити те. що ми з вами можемо приготува-ти до цього Свята.

     Спочатку давайте пригадаємо  що символом відродження природи в багатьох народів світу вважають писанку. Але якщо в інших народів виробляють переважно крашанки й розмальовують їх дуже просто, то в українців писанкарство досягло найвищого рівня мистецького розвитку. Писанка,  що символізувала зародження нового життя і початок всесвіту, перетворилася на один із найважливіших духовних і культурних символів України.

      Ви почули, що писанка символізує зародження нового життя і початок Всесвіту, вона перетворилася на один із найважливіших духовних і культурних символів України. Тож не дивно, що в українському місті Коломия існує музей "Писанка", будівля якого відтворює форму цього великого дива. Я вже колись показувала вам відео про цей музей . давайте подивимся іще раз та пригадаємо.






    У Канаді українські емігранти поставили пам'ятник писанці. українські мотиви (дерево життя, традиційні орнаменти) використано на канадських золотих і срібних монетах-писан-ках. 

       Пам'ятники писанці є іще у деяких містах.

     Майстри використовують мову символів - умовних знаків. Кожна лінія чи геометрична фігура для наших предків мала певне значення . Символічного значення надавали й кольору. 
     Більшість символів мають дуже давнє походження . Це - знаки "спілкування " наших предків із природою, Всесвітом. Ними вони позначали все довкола, аби вберегти свою домівку та родину від злих сил. Найуживанішими символами є Сонце, Зірка, Хрест, Ружа, Птах, Берегиня, Дерево життя.
     На наступний урок приготуйте лист паперу форматом А-4, олівці, або фломайстери, або фарби (в залежності від того , хто чим любить малювати), ножиці. Будемо малювати писанку.
    Чекаю на наступному уроці.
     Виконайте тестову роботу.
 

четверг, 4 апреля 2024 г.

6-в клас на 05.04.2024 р.

      

             Тема уроку :"Чарівний світ речей :

                        натюрморт".

     

     На попередньому уроці ми вже дивилися цей відеоролік. Сьогодні спробуємо намалювати натюрморт. Роздивіться уважно майстер клас. Намалюйте той натюрморт , що є на відео , а якщо не подобається , то любий , але враховуючи правила малювання натюрморту.


     Я вам запропонувала всього майстер класа,  але якщо ви знайдете інші, то малюйте який хочете. 

     Ваші малюнки я буду чекати у вигляді фото (Viber 096 281 35 43) . У вас є час до 11.04.2024 р.

    Запам'ятайте: Локальний колір - основний і незмінний 

                            умовний колір об'єктів , позбавлений від-

                            тінків, які виникають у природі під впливом

                            освітлення , повітряного середовища.

                            Натюрморт(в перекладі з франц. - мертва

                            натура. природа) - жанр образотворчого 

                            мистецтва, присвячений зображенню неру-

                            хомих речей, поєднаних у композицію.

                            Світлотінь - розподілення освітленості на 

                            поверхні зображуваного предмета, що 

                            сприяє об'ємності його форми.

      Читайте підручник, дивіться відео , намалюйте натюрморт.

        


среда, 3 апреля 2024 г.

7-а клас на 04. 04. ; 7-б клас на 05.04.2024 р.

      

      Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/fjr-mxqa-bsw

       Тема уроку:"Новаторські художні явища"

                        (продовження).

     Італійський композитор Лучано Беріо став одним із перших представників академічної музики, який створив дійство . наближене до явища інструментальний театр. Він написав "Секвенцію для тромбона " , присвячену пам'яті відомого швейцарського клоуна Грока , яка насичена усілякими ексцентричними ефектами (наприклад , іноді тромбоніст маю грати ...й одночасно співати).

     Послухайте: Лучано Беріо "Секвенція для тромбона".

     
     У наш час електроніка проникла не лише в царину попмузики, а й у сферу музичного академізму. Виникла так звана електронна музика, засновником якої вважається німецький композитор Карлхайнц Штокгаузен. Він 
започаткував електронні експерименти зі звуком , фактурою, тембрами міксував різні звучання шукаючи нові колористичні ефекти. 
     Українська композиторська школа також має свій авангард. Вона дала світові такі відомі імена музикантів-новаторів , як Валентин Сильвестров, Євген Станкович, Леонід грабовський та інші. Вони ламали стереотипи професійної творчості. Сучасні молоді митці опановують електронну музику й нові жанри медіаарту, які передбачають застосування комп'ютерної графіки , анімації. відео. Наприклад Алла Загайкевич поєднує комп'ютерні засоби зі звучанням традиційних інструментів.

      До явищ сучасної культури належить така театралізована інноваційна форма виконавства, як флешмоб (і його художній різновид -  різновид - артмоб). Масові мистецькі акції проводять безпосередньо на вулицях, стадіонах , вокзалах тощо за сценарієм, розробленим заздалегідь.

      Послухайте цю пісню.
     Музика і слова  Лесі Горової "Музика звучить".
     Читайте підручник. слухайте музику . дивіться відео , співайте пісню.