среда, 28 февраля 2024 г.

7-а клас на 29.02. 7-б клас на 01.03. 2024 р.

      

       Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/bsr-rcha-oqt

                Тема уроку:"Артпрактики".

     В наш час на перетині різних форм художньої і технічної творчості виникли нетрадиційні артпрактики.

Художники, як і композитори , використовують засоби інших мистецтв, зокрема , за допомогою театралізації створюють своєрідні просторово-динамічні світлові композиції - вистави. Упроваджуючи ігрові елементи, митці ніби бажають стерти грань між автором і глядачем, який стає співавтором мистецької події, що твориться на його очах. 



     Подібні акції, отримали назву інсталяції. Ці компози-

ції небажано переноситься з одного місця в інше, як зви-

чайну картину чи скульптуру, адже тоді порушиться єдність із середовищем - інтер'єром приміщення , у якому вони експонуються (галереї, музею). 

     Запам'ятайте : Бріколаж - термін, що позначає створення 

                              чогось із вже існуючих засобів і результат 

                              такої діяльності.

                              Інсталяція - (монтаж. установка) - просто-

                              рова композиція, що створюється художни-

                              ком з різних елементів - побутових предме-

                              тів, промислових виробів, природних об'єк-

                              тів тощо.

                              Мобіль - (рухливий) - рухливий витвір мис-

                              тецтва , зазвичай споруда з легкого металу і 

                              пластику, що змінює свою форму при русі

                              повітря або за допомогою механічних 

                              пристроїв.

                              Перформанс - (вистава, виступ) - форма

                              сучасного мистецтва, у якій твором вважа-

                              ють дії автора чи авторів . за якими глядачі 

                              спостерігають у реальному часі. Виявляєть-

                              ся у театральній, літературній, візуальній і 

                              музичній сферах.

                              Гепенінг - (випадок, подія) - форма худож-

                              ньої творчості із залученням великої кіль-

                              кості учасників- глядачів, у якій планується 

                              лише початок акції, а продовження і кінець - 

                              непередбачувані. Вистава - імпровізація 

                              розігрується безпосередньо на вулицях, 

                              у громадських місцях.

       На слідуючім уроці ми розглянемо всі ці види артпрактик подробніше. 

       Читайте підручник,   дивіться відеопрезентацію.

       Підручник тут

 


суббота, 24 февраля 2024 г.

7-а клас ; 7-б клас на 27.02. 2024 р.

     

      Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/odt-bexu-nuh

          Тема уроку:"Новаторські явища".

                          (продовження).

     У творчості Робера і Соні Делоне домінують кольорові круглі форми. Цей різновид живопису назвали орфізм.

     Голландець Піт Мондріан передавав враження  від навколишнього світу тільки лініями, квадратними і прямокутними площинами, які він тонував трьома основни-ми кольорами - червоним, жовтим  і синім та ахроматич-ними кольорами - білим і чорним. 

          Першим українським скульптором - абстракціоністом 

вважається  Олександр Порфирович Архипенко.




          Митці експериментують із формами. кольорами, шукають різноманітні способи передачі руху. Картини Віктора Вазареллі викликають оптичні ілюзії динаміки, вібрації , що досягаються шляхом зміни форми на площині.


     Італієць Умберто Боччоні намагається передати рух у скульптурі , виявляючи життєві сили м'язів людини в момент її крокування.


     Захоплення рухом спонукало митців до інновацій у царині художніх технік. Наприклад, дріпінг (набризкування) -винахід американця Джексона Поллока.

     Продовжимо на слідуючім уроці. 

     Читайте підручник стор. 213 - 215. Дивіться відео.

      Підручник тут


     


среда, 21 февраля 2024 г.

7-а клас на 22.02.; 7-б клас на 23.02.2024 р.

      Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/mzf-wsmu-kjv

    Діалог між новаторством і вічними 

                             цінностями.

     Тема уроку:"Новаторські художні 

                                  явища".

       

     В образотворчому мистецтві поряд із реалістичними образами , які відображають реальні події і людей, у минулому столітті виникли твори, що незвичними до цього засобами втілювали дух новітньої епохи.
     Світ був здивований інноваціями Василя Кандинського, творчість якого відкрила епоху абстрактного живопису.
 Його твори , що найчастіше мали назви "композиція" або "імпровізація", базуються переважно на формальних елементах - лініях. кольорових плямах. конфігураціях.

 

        Абстрактне мистецтво яскраво представляє творчість іспанського художника Пабло Пікассо. Він запропонував новий принцип відображення навколишнього світу завдяки конструюванню об'ємних зображень на площині за допомогою простих фігур: конуса, циліндра, куба. Пікассо і його послідовники відмовилися від зображення предметів такими, якими їх бачимо ми , відкинули принцип лінійної перспективи (ми вже знаємо що це таке).   
          Читайте підручник дивитися відео.
           Підручник тут
          Продовжимо на слідуючим уроці.

     


     


  
    





    


воскресенье, 18 февраля 2024 г.

5-а клас ; 5-б клас на 20.02.2024 р.

      Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/tnh-cghb-ugc

     Тема уроку:"На оперній сцені".

                 (продовження).

     Оперу , уривки з якої ми з вами послухали, написав український композитор, співак (бас, баритон) Семен Гулак - Артемовський. 




       
Зараз я пропоную вам віртуальну екскурсію в Одеський національний академічний театр опери та балету - найстарі -

ший оперний театр України.




     Запам'ятайте: Арія - сольний номер героя або героїні в 

                             опері.

                             Лібрето - книжечка зі змістом опери, балету.

                             Опера - музично-драматичний жанр, який 

                             грунтується на синтезі музики, слова та дії.

                             Увертюра - інструментальний вступ до 

                             вистави.

                             Речитатив - вид вокальної музики, яка 

                             інтонаційно та ритмічно відтворює розмов-

                             ну декламаційну мову.

     Читайте підручник, дивіться відео.

      Підручник тут                       

                    

  
   

суббота, 17 февраля 2024 г.

7-а клас , 7-б клас на 20. 02.2024 р.

        Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/ktf-yfes-wyo

        Тема уроку:"Дизайн масових заходів.

                            Реклама. Фірмовий стиль".

       Сучасний шоу- бізнес пропонує чимало продукції для широкої аудиторії , глядачів на телебаченні. Телепрограми репрезентують багатожанрове розмаїття цієї індустрії: інформаційні, спортивні, розважальні, зокрема вікторини, ток - шоу, концерти зірок тощо. Про більшість телепродуктів того чи іншого телеканалу ми дізнаємося з реклами.

     

     До розроблення реклами різноманітних масових заходів , які сприяють популяризації шоу - індустрії залучають дизайнерів. Існує багато носіїв реклами: відео, аудіоролики, різноманітна поліграфічна продукція (афіші та оголошення, плакати , календарі, буклети , візитівки, листівки) тощо. Потужну силу впливу має реклама на телебаченні та в Інтернеті.

     Ознаками ефективності реклами є творчі ідеї дизайнера.


     В Україні проводиться чимало масових заходів для дітей і молоді. У сучасну епоху Інтернету, щоб дізнатися про умови проведення певного заходу , варто відвідати вебсайт, який виступає джерелом інформації і потужним рекламним засобом. Головна вебсторінка зазвичай містить тексти й ілюстрації, засоби комунікації тощо. Усі ці елементи дизайнер має майстерно поєднати в красиву композицію , зручну для користувачів. 

         У наш час особливого значення  впливу на масову аудиторію набуває фірмовий стиль. Його розробляють для того, щоб підкреслити характерні особливості й індивідуальність популярного бренду. Це здійснюють дизайнерські й рекламні агентства. Вони забезпечують єдиний візуальний образ конкретного масового заходу, творчого колективу чи телепрограми, що сприяє кращому запам'ятовуванню інформації про них , здатність відрізняти їх від інших. 

     Фірмовий стиль виявляється у повторенні основних елементів дизайну:

           - фірмового напису (логотипа);

           - фірмових шрифтів;

           - талісмана (символ, знак, персонаж чи яскравий образ);

           - фірмового гасла, слогана (оригінального девізу);

           - корпоративних (фірмових) кольорів.

     


        До основних  носіїв фірмового стилю належать друкована реклама (плакати, листівки, оголошення, каталоги, буклети, візитівки, запрошення. квитки, дипломи тощо), а також диски, подарункові сувеніри і призи , (статуетки, кубки, вимпели, прапорці) тощо.


      







   Запам'ятайте: Дизайн реклами - це дизайнерське проєкту-

                           вання, спрямоване на створення рекламної 

                           продукції.

                           Фірмовий (корпоративний) стиль - це об'єд-

                            нання за певною ідеєю візуальних ознак та 

                           інформаційних (текстових) елементів. за 

                           допомогою яких створюється образ, що легко

                          впізнається.

                          Шоу-бізнес - сфера комерційної діяльності в 

                          галузі художньої творчості, естради. кіно, 

                          музичної індустрії.

      Читайте підручник, дивіться приклади.                                         Підручник тут                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       54

     

     
 

     

среда, 14 февраля 2024 г.

7-а клас на 15..02.; 7-б клас на 16.02. 2024 р.

      

     Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/jbr-choo-wth

          Тема уроку:"Дизайн масових заходів.

                      реклама, фірмовий стиль".

     Без участі дизайнерів неможливо уявити організацію та проведення жодної події мистецького призначення, зокрема оформлення фестивалів і конкурсів , виставок та шоу тощо. Це стосується також заходів для дітей та підлітків - від шкільних та міжнародних.

     Сучасний шоу-бізнес різноплановий , багатожанровий і включає естрадну музику, видовищні спортивні змагання, конкурси краси, народні гуляння, бали, карнавали, маскаради, кіноіндустрію тощо. Це потребує великої кількості дизайнерів, які здатні сформувати стиль шоу загалом та імідж естрадної зірки чи популярного телеведучого зокрема.
     Відкриття олімпіади в Китаї . Світове шоу.
    Читайте підручник . дивіться відео.
     Виконайте тестову роботу.
   
   
   


воскресенье, 11 февраля 2024 г.

7-а клас ; 7-б клас на 13.02.2024 р.

 

     Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/qjo-ofec-gfe

       Тема уроку:"Музично - танцювальні -

                                   фестивалі, шоу".

      З року в рік у світі зростає кількість фестивалів, які перетворюються на яскраві привабливі шоу. Сучасні телеефіри наповнені різноманітними шоу-програмами- мистецькими конкурсами , талант-, ток-шоу тощо.


     Багато з них знаходять своїх шанувальників і довго існують , деякі , маючи невеликі рейтинги у глядачів , швидко полишають ефіри. 
     Успіх будь-якої  шоу-програми  залежить від багатьох факторів: фінансова складова; актуальність теми; Фактор видовищності. Важливою якістю шоу-програми є доступність її художньої мови. 
     Художні ідеї шоу-програм, як правило. продукує продюсер проєкту, який координує діяльність режисера, художника, а також технологічний процес і рекламну діяльність. 
     Будь-яке шоу  має сформувати у глядача яскравий образ. 
     У пісенному шоу - концерті основними складовими є різноманітні естрадні номери. Для органічного поєднання їх у яскраве видовище треба виконати певні правила. Про ці правила ви прочитаєте на сторінці 209 підручника.
     Шоу завжди асоціюється з атмосферою радості, свята. Але іноді виникають форсмажорні виклики , які ламають усталені уявлення про звичні явища. Наприклад , виникло нетрадиційне "шоу", яке буквально на наших очах стало мейнстримом.
     1квітня 2020року музиканти Роттердамської філармонії , які під час карантину , спричиненого Сovid-19 , вимушено перебували на домашній ізоляції , виконали всі разом в Instagram "Оду радості" з Дев'ятої симфонії Л.ван Бетховена.
     Шоу "Танцюють всі"


     Шоу "Голос країни"

    Шоу "Голос країни " діти.
          Запам'ятайте: Мейнстрім - термін, який позначає напрям , 
                               що переважає у певній галузі в певний 
                               період. Часто вживається для позначення 
                               масових тенденцій у культурі, мистецтві,
                               медіа для контрасту з альтернативними 
                               елітарними напрямами.
                               Фестиваль - масове святкове дійство , яке 
                               включає огляд чи демонстрацію досягнень
                               у певних видах мистецтва (музика, театр, 
                               кіно, танці, естрада тощо).
                               Шоу - розважальний захід; має різновиди: 
                               театральне, музичне, танцювальне, світлове
                               (феєрверк), льодове,телевізійне тощо.
     Шоу , яке виникло під час війни. 



     Читати підручник стор. 207-211. Дивитися відео.