Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Нація нескорених".
Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Нація нескорених".
Підсумковий урок .
Тема уроку:"Наші - найкращі". Мої вітання всім. Підходить до завершення цей складний навчальний рік. Ми з вами виконали програму, заплановану на цей період. Хтось навчався старанно, хтось ні. Я сподіваюсь , що вам було цікаво та корисно отримати інформацію , яку я давала вам на уроках.
Сьогодні я хочу розповісти про те, що мене особисто хвилює останні три роки . Не буду робити довгої прелюдії, а просто подивіться відео.
Ми закінчили курс предмета "Мистецтво". Сподіваюсь, що на наших уроках ви узнали багато цікавого та корисного. Можливо те, що ви узнали на моїх уроках вам стане в пригоді.
Бажаю вам гарного відпочинку, удачі, широкого життєвого шляху та щастя.
Тема уроку:"Наші - найкращі".
Мої вітання всім. Підходить до завершення цей складний навчальний рік. Ми з вами виконали програму, заплановану на цей період. Хтось навчався старанно, хтось ні. Я сподіваюсь , що вам було цікаво та корисно отримати інформацію , яку я давала вам на уроках.
Сьогодні я хочу розповісти про те, що мене особисто хвилює останні три роки . Не буду робити довгої прелюдії, а просто подивіться відео.
Наші - найкращі !.
Бажаю всім гарного відпочинку і хочу зустрітися 1 вересня у школі віч-на-віч без тривог , війни та online.
Дякую за спілкування . Пока.
Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Нові території мистецтва.
Цифрові музичні технології,
цифрові музичні інструменти".
Якщо посміхнутися перехожим -
вони посміхнуться у відповідь.
Якщо посміхнутися Небу і Сонцю -
розійдуться хмари.
Якщо посміхнутися Всесвіту -
трапиться щось дивовижне.
І діти і дорослі люблять грати . Сучасні комп'ютерні ігри - не просто розвага. Віртуальні світи онлайн - ігор залучають мільйони гравців у всьому світі. І тому важливо вміти працювати в команді, спілкуватися та допомагати одне одному.
Ігри спонукають до прийняття рішень, відповідальності , стратегічного мислення. Адже в них не просто йдеться про певну ситуацію , а необхідно самостійно діяти в її умовах. І не тільки спостерігати , а проживати її - бути не пасивними, а активними учасниками дії.
Ігри з доповненою реальністю (AR-ігри) дозволяють взаємодіяти з віртуальними об'єктами в реальному світі. У деяких іграх користувачі можуть святкувати свої дні народження, слухати музику, дивитися кінотрейлери. Або можуть взяти участь у концерті як виконавець та підкоряти сцену.
Послухайте : Lady Gaga & Ariana Grade.
" Rain One Me" Roblox Music Video
"Fortnite" Festival Main Stage vs Jam Stage. "How to Play"
Поміркуйте , чи може в майбутньому ігрове середовище замінити "живі" концерти. Про які застереження потрібно пам'ятати?
Нині артисти та кіномитці дедалі активніше взаємодіють зі своїми шанувальниками через ігри. Адже розуміють , що, запустивши у грі свіжий трек або трейлер, його можна зробити хітом, який подивляються мільйони людей. Крім того ігри пропонують додаткові опції , наприклад, віртуальні персонажі фанатів можуть зайти за лаштунки сцени музичного концерту поспілкуватися зі своїм кумиром.
Послухайте:
Sayri: The Beginning. Трейлер гри.
Never Alone. Трейлер гри
Антитіла. "Мій сокіл". Саундтрек з гри " Death From Adove".
Схарактеризуйте музичний супровід відеоряду. Які музичні характеристики / звукові ефекти допомагають цілісності сприйняття образів?
Розгляньте схему на стор. 118.
У комп'ютерних іграх , театрі , кіно, на телебаченні часто звучить електронна музика, створена електронними та цифровими музичними інструментами. Завдяки цифровим технологіям здійснюється аранжування, запис, редакція музичних треків; оцифровування й подальша обробка звуків, шумів, що мають різну природу. також здійснюється синхронізація всіх дій (звук, відеоряд , керування музичним та освітлювальним приладдям тощо), запланованих у цифровому (віртуальному) або реальному середовищі.
Розгляньте схему на стор. 119.
Ці процеси налагоджуються і підтримуються IT- фахівцями. До певних дій все частіше залучають штучний інтелект. Завдяки цьому митці (музиканти, актори) мають змогу дарувати свою творчість, не відволікаючись на технічні речі.
Поміркуйте , чи може штучний інтелект повністю замінити людину, чи він є лише допоміжним інструментом у її творчій діяльності.
- Які комп'ютерні ігри тобі подобаються? Чому?
- Яка музика в них звучить?
- Чим відрізняються цифрові музичні інструменти від акустичних чи електронних?
Посилання на онлайн зустріч : https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Карнавальні костюми,
маски, образи".
Як створюється театральний та кінообраз? Існують певні правила. Навіщо потрібен грим, маска?
Давайте подивимся відео.
Костюм і маска - невід'ємні атрибути театру. Вони сприяють
миттєвому перевтіленню на потрібного персонажа , на будь-яку зображувану істоту. Пам'ятаєте , пара античних масок - весела і сумна або трагічна і комічна, - стала всесвітнім символом театру. І хоча тепер маски нечасто використовуються у театральних виставах , проте без них не обходиться жоден маскарад чи карнавал.
Ми вже знаємо про Венеціанський карнавал. Театральна маска стала його своєрідним символом. Головний конкурс цього свята - конкурс на кращу маску, яку обирають зазвичай у фіналі свята.
На венеціанському карнавалі склалися певні" правила гри" : персонажу в костюмі й масці не бажано розмовляти дозволено спілкування лише мовою жестів. Для створення необхідного карнавального образу застосовують грим.
На сторінці 246 самостійно прочитайте про історію гриму.
актора за допомогою гримувальних ма-
сок , пластичних наклейок, перуки , зачіс-
ки тощо. Також це фарби для гримування.
Маска - предмет , що накладається на
обличчя (або надягається) для змінення
зовнішньості ; має прорізи для очей.
Виготовляються з різноманітних матеріа-
лів : дерева, металу, гіпсу, тканини, шкіри,
пап'є - маше і багатьх інших.
Читати підручник , дивитися відео.
Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Нові території мистецтва.
Пропорція, масштабність, екстер'єр".
Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:"Книга - мандрівка. Україна".