понедельник, 26 мая 2025 г.

6-а клас , 6-б клас на 27.05. 2025 р.

      Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo

                     Тема уроку:"Нація нескорених".

   

   




9-а клас на 31.05. 9-б клас на 29. 05. 2024.р.

      

               Підсумковий урок .

        Тема уроку:"Наші - найкращі".   Мої вітання  всім. Підходить до завершення цей складний навчальний рік. Ми з вами виконали програму, заплановану на цей період. Хтось навчався старанно, хтось ні. Я сподіваюсь , що вам було цікаво та корисно отримати інформацію , яку я давала вам на уроках.

      Сьогодні я хочу розповісти про те, що мене особисто хвилює останні три роки . Не буду робити довгої прелюдії, а просто подивіться відео. 

 


     
     
      Я сподіваюсь, що вам було цікаво та корисно отримати цю інформацію. 

      Ми закінчили курс предмета  "Мистецтво". Сподіваюсь, що на наших уроках ви узнали багато цікавого та корисного. Можливо те, що ви узнали на моїх уроках вам стане в пригоді.

     Бажаю вам гарного відпочинку, удачі, широкого життєвого шляху та щастя.

8-й клас на 27.05. 2025 р.

      

                     Тема уроку:"Наші - найкращі".

     Мої вітання  всім. Підходить до завершення цей складний навчальний рік. Ми з вами виконали програму, заплановану на цей період. Хтось навчався старанно, хтось ні. Я сподіваюсь , що вам було цікаво та корисно отримати інформацію , яку я давала вам на уроках.

      Сьогодні я хочу розповісти про те, що мене особисто хвилює останні три роки . Не буду робити довгої прелюдії, а просто подивіться відео. 



      
     Ви подивилися відео і , сподіваюсь , узнали багато нового. Пишаємось нашою культурною спадщиною.

     Наші - найкращі !.

     Бажаю всім гарного відпочинку і хочу зустрітися 1 вересня у школі віч-на-віч без тривог , війни та online.

     Дякую за спілкування . Пока.

 


воскресенье, 25 мая 2025 г.

7-а клас на 29.05, 7-б клас на 26.05, 7-в клас на 29.05 2025 р.

         Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo

     Тема уроку:"Нові території мистецтва.

      Цифрові музичні технології, 

     цифрові музичні інструменти".

       Якщо посміхнутися перехожим -

       вони посміхнуться у відповідь.

       Якщо посміхнутися Небу і Сонцю - 

       розійдуться хмари.

       Якщо посміхнутися Всесвіту - 

       трапиться щось дивовижне.

     І діти і дорослі люблять грати . Сучасні комп'ютерні ігри - не просто розвага. Віртуальні світи онлайн - ігор залучають мільйони гравців у всьому світі. І тому важливо вміти працювати в команді, спілкуватися  та допомагати одне одному.

    Ігри спонукають до прийняття рішень, відповідальності , стратегічного мислення.  Адже в них не просто йдеться про певну ситуацію , а необхідно самостійно діяти в її умовах. І не тільки спостерігати , а проживати її - бути не пасивними, а активними учасниками дії.

   Ігри з доповненою реальністю (AR-ігри) дозволяють взаємодіяти з віртуальними об'єктами в реальному світі. У деяких іграх користувачі можуть святкувати свої дні народження, слухати музику, дивитися кінотрейлери. Або можуть взяти участь у концерті як виконавець та підкоряти сцену.

   Послухайте : Lady Gaga & Ariana Grade.

  " Rain One Me" Roblox Music Video

  посилання тут 

  "Fortnite" Festival Main Stage vs Jam Stage. "How to Play"

  посилання тут

   Поміркуйте , чи може в майбутньому ігрове середовище замінити "живі" концерти. Про які застереження потрібно пам'ятати?  

   Нині артисти та кіномитці дедалі активніше взаємодіють зі своїми шанувальниками через ігри. Адже розуміють , що, запустивши у грі свіжий трек або трейлер, його можна зробити хітом, який подивляються мільйони людей. Крім того ігри пропонують додаткові опції , наприклад, віртуальні персонажі фанатів можуть зайти за лаштунки сцени музичного концерту поспілкуватися зі своїм кумиром.  

   Послухайте:

   посилання тут

    Sayri: The Beginning. Трейлер гри. 

    посилання тут

    Never Alone. Трейлер гри

    посилання тут

    Антитіла. "Мій сокіл". Саундтрек з гри " Death From Adove".

   Схарактеризуйте музичний супровід відеоряду. Які музичні характеристики / звукові ефекти допомагають цілісності сприйняття образів?

    Розгляньте схему на стор. 118.

   У комп'ютерних іграх , театрі , кіно, на телебаченні часто звучить електронна музика, створена електронними та цифровими музичними інструментами. Завдяки цифровим технологіям здійснюється аранжування, запис, редакція музичних треків; оцифровування й подальша обробка звуків, шумів, що мають різну природу. також здійснюється синхронізація всіх дій (звук, відеоряд , керування музичним та освітлювальним приладдям тощо), запланованих у цифровому (віртуальному) або реальному середовищі.

   Розгляньте схему на стор. 119. 

  Ці процеси налагоджуються і підтримуються IT- фахівцями. До певних дій все частіше залучають штучний інтелект. Завдяки цьому митці (музиканти, актори) мають змогу дарувати свою творчість, не відволікаючись на технічні речі.

   Поміркуйте , чи може штучний інтелект повністю замінити людину, чи він є лише допоміжним інструментом у її творчій діяльності. 

  - Які комп'ютерні ігри тобі подобаються? Чому?

  - Яка музика в них звучить?

  - Чим відрізняються цифрові музичні інструменти від акустичних чи електронних?

 

  

   

   

    

    

   

суббота, 24 мая 2025 г.

5-а клас, 5-б клас на 26.05. 2025 р.

            Посилання на онлайн зустріч : https://meet.google.com/eza-aruc-xgo

         Тема уроку:"Карнавальні костюми, 

                         маски, образи".

     Як створюється театральний та кінообраз? Існують певні правила. Навіщо  потрібен грим, маска?

     Давайте подивимся відео.



     Костюм і маска - невід'ємні атрибути театру. Вони сприяють

миттєвому перевтіленню на потрібного персонажа , на будь-яку зображувану істоту. Пам'ятаєте , пара античних масок - весела і сумна або трагічна і комічна, - стала  всесвітнім символом театру. І хоча тепер маски нечасто використовуються у театральних виставах , проте без них не обходиться жоден маскарад чи карнавал.

     Ми вже знаємо про Венеціанський  карнавал. Театральна маска стала його своєрідним символом. Головний конкурс цього свята  - конкурс на кращу маску, яку обирають зазвичай у фіналі свята. 

     На венеціанському карнавалі склалися певні" правила гри" : персонажу в костюмі й масці не бажано розмовляти дозволено спілкування лише мовою жестів. Для створення необхідного карнавального образу застосовують грим.

     На сторінці 246 самостійно прочитайте про історію гриму. 

    

     Запам'ятайте: Грим -  мистецтво змінення зовнішності 

                             актора за допомогою гримувальних ма-

                             сок , пластичних наклейок, перуки , зачіс-

                             ки тощо. Також це фарби для гримування.

                             Маска - предмет , що накладається на 

                             обличчя (або надягається) для змінення 

                             зовнішньості ; має прорізи для очей. 

                             Виготовляються з різноманітних матеріа-

                             лів : дерева, металу, гіпсу, тканини, шкіри,

                             пап'є - маше і багатьх інших.

       Читати підручник , дивитися відео.

       Підручник тут

четверг, 22 мая 2025 г.

7-а клас, 7-б клас, 7-в клас на 23.05. 2025 р.

     Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/eza-aruc-xgo

   Тема уроку:"Нові території мистецтва.

       Пропорція, масштабність, екстер'єр".

   

   - Як ви вважаєте , чому в кіно велике має значення місце 

       дії?
    - Які фільми , на вашу думку, показують цікаву архітек-
      туру або незвичайні будівлі?
    - Яку роль виконує архітектура в сюжеті ( створює атмо -
      сферу, символізує ідею фільму , показує соціальний ста -
      тус персонажів...)?
    - У чому секрет популярності кіно ?
       Секрет популярності кіно в тому , що під час перегляду фільму глядачі свідомо чи мимоволі прагнуть уявити себе на місці персонажів. Цьому сприяють сучасні технології знімання та трансляції фільму, зокрема використання стереозвуку тощо.  
     Втім , найголовніше - це професіоналізм знімальної групи, продумування та опрацювання кожної деталі - різних ракурсів, планів, монтажу, вибір локацій фільмування. Адже , як і в живописі, у кадрі є тло, яке посилює його сприйняття , допомагає зрозуміти головний меседж твору. Наприклад, у багатьох кінокартинах екстер'єри - зовнішнє оформлення будівель - "підказують", доповнюють цілісність сприйняття кінотвору. 
  Виконайте усно завдання на стор. 116- 117 підручника.
  Пропоную вам руханку.:
  
   
  - Як пов'язані між собою архітектура та кінематограф?
  - Яку роль відіграє тло , масштабність ід час побудови 
    композиції кінокадру?
  - Які засоби використовують митці, щоб надати кінофіль - 
     мам атмосферу простору й часу?
  - "Людина є мірою всіх речей" - це відомий вислів грецько -
      го філософа Протагора. Він означає , що кожна людина 
     розуміє всі речі по - своєму. 
    Читайте підручник.

среда, 21 мая 2025 г.