Тема уроку:"Кінематографічні школи"
(продовження).
Індійська кіноіндустрія є найбільшою у світі. а її головний кінематографічний майданчик міститься в Болівуді в мегаполісі Мумбаї. Болівуд- найбільша кінофабрика світу : за рік тисяча фільмів і три з половиною мільярди проданих квитків ( Голівуд відстає на один мільярд). Індійське кіно має величезну кількість своїх шанувальників у всьому світі. Сюжети фільмів побудовано на коханні, ненавісті, злочинах, помсті, , у них завжди перемагають істина, любов і краса. Це світ надії, яскравих кольорів, позитиву, невинності та казок. У фільмах поєднано комічні, романтичні, драматичні сцени та елементи "болівудського вестерну".
І, звичайно, відмітна риса індійського кіномистецтва - це багато пісень і національних танців, завдяки яким практично кожен фільм можна зарахувати до жанру мюзиклу.
У рекламних цілях саундтреки до фільмів випускають заздалегідь, і вони часто стають самодостатнім продуктом. Це символізує , що фільм буде приречений на успіх і, швидше за все , це буде "болівудський блокбастер".
За бажання перегляньте одну або кілька стрічок індійського кінематографа. Доведіть або спростуйте вислів актора , режисера, продюсера індійського кіно Джоя Муккерджі:
"Наше кіно - це казка, створена за перевіреним рецептом: кохання , перемога добра над злом і пісня. Музика є частиною всього в Індії- вона в кожному ритуалі. Тож кіно відповідне . Звісно , коли фільм показують за кордоном , його не завжди розуміють , танці можуть видаваться штучними , але тут , в Індії це природно."
Інший погляд на світ, інші ракурси, ритми й динаміку, відкриває західному глядачеві азійський кінематограф, перш за все кінематограф Японії, Китаю, Кореї, Гонконгу тощо,який зараз переживає справжній бум. В азійських фільмах простежується одна спільна властивість: вони просякнуті національною культурою і самобутністю, які є джерелом натхнення сюжетів , а все запозичене переробляється і подається через призму місцевих звичаїв і традицій.
Японське кіно - це кіно не дії і слів, а образів, що й обусловлює часте мовчання героїв картин , які інколи , впродовж фільму не вимовляють жодного слова. Герої фільмів в діалогах рідко переходять на крик і майже ніколи не сміються. Японське кіно подарувало світу одного з кращих режисерів XX століття Акіра Куросаву і одного з кращих акторів Тосіро Міфуне.
Кінострічка "Сім самураїв(реж. Акіра Куросава), яка стала основою для численних римейків, оспівує доблесть, мужність і силу згуртованої групи самураїв перед страшною небезпекою.
Разом з тим яскравою рисою азійського кінематографу є наявність сцен із презентацією різних видів східних бойових мистецтв. З-поміж відомих акторів , які актив
но популяризовали це мистецтво в кіно, - Джекі Чан та Брюс Лі.
Але нині ми найбільше чуємо про кінематограф Японії не як про прем'єри фільмів, а як про нові , що вийшли в прокат або з'явилися в Інтернеті , мультфільми , зроблені у стилі аніме.
Цей вид кінематографа " заразив" своєю фантастичністю все сучасне молоде покоління.
Анімаційне кіно з'явилося в Країні Вранішнього Сонця ще на початку XX століття .
Для розв'язання зазначених проблем оцінки кіно у світі проводиться багато кінофестивалів , розігрується низка кінопремій .
Читайте підручник стор. 119-121.
Виконайте тестову роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий