четверг, 21 марта 2024 г.

6-в клас на 21.03. 2024 р.

     

       Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/wzw-aemy-gjx

       Тема уроку:"Опера - балет (продовження)          Я сподіваюся, що ви прочитали лібрето опери-балету Моріса Равеля "Дитя і чари". Давайте повторимо іще раз.

     Згідно з лібрето у творі оповідається про неслухняного хлопчика, якого насварила мама. У розпачі він намагається зламати все навкруги: розбиває посуд, рве книги , ранить білочку... Під час сну навколишній світ невпізнанно перетворюється . Речі починають оживати, співати і танцювати... Наш герой дивується перевтіленням зазвичай мовчазних речей - чайника, крісла. Як цікаво погратися з ними , включитися в цей фантастичний кумедний танець! Завершується вистава загальним хором персонажів, які пробачили бешкетнику всі його витівки. 


         Музика сповнена динаміки й контрастів, оркестрової звукозображальності. Ніби випадково вривається звучання джаз - бенду. Задум вимагає неймовірної сценографії, фантастичних костюмів.

     Сьогодні я вам пропоную послухати пісню С. Гаврилова на слова Р. Алдоніної "Навчайте мене музики".


     Характери любої опери найповніше розкриваються в сольних вокальних номерах - аріях(або її різновидах - аріозо, арієтах, каватинах). Для розвитку подій важливу роль  ів оперній драматургії відіграє особливий спосіб музичної комунікації - речитатив. Вокальні дуети, тріо, квартети - допомагають виявляти відносини між персонажами. В опері можна побачити й хореографічні епізоди, але пластичні образи у ній не головні й зазвичай використовуються як дивертисмент. 
     У балеті зміст втілюється пластичною мовою танцю - класичного і характерного. Також важлива пантоміма. 
     Продовжимо на наступному уроці.
     Підручник тут

Комментариев нет:

Отправить комментарий