Посилання на онлайн зустріч : https://meet.google.com/eza-aruc-xgo
Тема уроку:" Нові форми існування відомих
творів".
Розвиток кінематографа й телебачення сприяв активній популяризації мистецтва. Зокрема , стали доступними для великої глядацької аудиторії різноманітні мистецькі події , що відбуваються у світі. Фестивалі, театральні прем'єри, концерти класичної або естрадної музики, які ми хотіли б відвідати , але через великі відстані чи інші обставини не можемо цього зробити, саме завдяки телебаченню приходять до нас.Ці всі заходи можна передивитись у прямій трансляції чи в запису.
Інтернет є потужним засобом впливу в сучасному медіапросторі і має великі можливості для підвищення інтересу користувачів до мистецької спадщини.
Дуже часто по телебаченню транслюються вистави у формі екранної версії - адаптації. Спектакль знімають заздалегідь на сцені театру ; режисер готує його до виходу на екран, активно застосовуючи засоби кіно - плани, ракурси, монтаж тощо та художні прийоми телемистецтва.
Іншими формами "нового життя" театрального твору є екранізація та створення оригінальних екранних творів спеціально для теле- чи кіноекрана.
Сутність екранізації полягає у відтворенні режисерського прочитання існуючого сценічного твору за допомогою художніх прийомів кінематографічного та телевізійного мистецтва - тобто зйомці кіно- чи телефільму за сюжетом і музикою відомої вистави(балету, опери. мюзиклу тощо). До цієї форми належать і мультиплікаційні версії відомих сценічних творів.
В українському кіно перші оперні екранізації з'явилися ще на початку його розвитку - "Наталка Полтавка"(1936) та " Запорожець за Дунаєм"(1937) режисера Івана Кавалеридзе . Ці українські опери не раз екранізували різні режисери.
"Наталка Полтавка"(уривок з фільму).
Продовжимо на наступному уроці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий