Тема уроку:"Сплетіння муз в єдиному
акорді: кольоромузика".
Музика і живопис... Такі різні види мистецтва, але між ними дуже багато спільного. Видатний художник Мікеланджело говорив , що гарний живопис є красива музика. В підручнику на стор. 223 роздивіться картину Жозефіни Уолл "Чарівна флейта". Спробуйте зануриться в музику , що" звучить " у кольорах і образах.
Деякі люди мають вроджену здатність "бачити" музику в кольорах. Такий слух мали М. Римський - Корсаков, О. Мессіан, О. Скрябін, М. Чюрльоніс.
Композитор Скрябін, коли писав свою симфонічну поему "Прометей" написав у партитурі слово "світло" і під час виконання на сцені зал наповнювався різнокольоровим світлом. Цей напрям синтезу (поєднання) мистецтв дістав назву кольорова музика.
Дуже відомий литовський композитор і художник Мікалоюс Чюрльніс був дуже відомим творцем .
Ви послухали М. Чюрльоніс соната "Море".
Музика нерідко надихає живописців і скульпторів на створення портретів музикантів виконавців, натюрмортів з музичних інструментів , картин з музичними назвами : прелюдія, соната, симфонія тощо. У такий спосіб митці намагаються налаштувати глядача на певний образ музики. І навпаки - мотиви просторових мистецтв проникають у музику.
Борис Індриков "Ноктюрн". Василь Кандінський "Контрастні звуки".
Завдання : читати підручник . розглядати картини, слухати музику.
Комментариев нет:
Отправить комментарий