Тема уроку: " Інструментальні перевтілення.
Електронне аранжування".
На попередньому уроці ми познайомилися з поняттям хорове аранжування. Послухайте зараз хор дівчат -полонянок з опери О. Бородіна " Князь Ігор"
Хор дівчат- полонянок " Улетай на крыльях ветра" з опери О. бородіна " Князь Ігор" приваблює сучасних виконавців щирістю, мелодійністю та ліризмом.
Прочитайте сюжет опери на стор. 39 підр. Тамже ознайомтеся з "музичним портретом" композитора О. Бородіна.
Послухаємо цей фрагмент з опери в іншому виконанні.
Як змінилася композиція твору завдяки інструментальному перевтіленню? Проаналізуйте засоби музичної виразності прослуханого. Додайте по 3-5 слів до кожного поняття у логічному ланцюзі аранжування-аранжування академічної музики- хорове аранжування, щоби докладніше пояснити ці поняття.
Переглянемо фрагмент Адажіо з балету П. Чайковського " Лебедине озеро" в академічному виконанні.
Висловіть враження про побачене.
Проаналізуйте прослухане за планом на стор. 40 підр.
Розучимо пісню "Куди зника дитинство" (муз. О. Зацепіна, сл. Л. Дербеньова).
Завдання: Знайти в інтернеті відеозапис балету "Лебедине озеро" у постановці сучасного хореографаР. Поклітару. . звернути увагу на оригінальність мови сучасного танцю для втілення музичних образів П. Чайковського.
Комментариев нет:
Отправить комментарий