Посилання на онлайн зустріч: https://meet.google.com/tjm-ghtd-yvg
Тема уроку:"Садово - паркове мистецтво".
Садово-паркове мистецтво передбачає створення і художнє оформлення садів і парків. Ця діяльність охоплює їх планування і розбиття, добір рослин - дерев, кущів, квітів з урахуванням клімату і природного рельєфу, розміщення і групування рослин відповідно до розташування споруд і водойм - озер, річок, джерел.
Різноманітні прийоми садово-паркового мистецтва підкоряються двом основним принципам : регулярному (геометричному), або пейзажному. Регулярний парк із прямими алеями , геометрично правильними формами клумб, газонів і водоймищ, з підстриженими рослинами отримав назву "французький". А пейзажний парк , художні композиції якого імітують природний ландшафт, - "англійський". Розглянемо зразки цих парків.
У Версалі , передмісті Парижа, розташовано найбільший у Європі неперевершений палацово-парковий ансамбль. Він складається з безлічі терас, які знижуються з віддаленням від палацу. Окрім підстрижених газонів і клумб з квітами , численних скульптур, оранжерей, басейнів, по всій території розташовано фонтани , які забезпечують унікальність садів Версаля.А тепер ознайомся з пейзажним парком . Помандруємо до "Софіївки" - Національного дендрологічного парку України, перлини садово-паркового мистецтва з-понад 200-річною історією.
Парк заснував Станіслав Потоцький - польський магнат, володар міста Умань. Він назвав його на честь дружини Софії і подарував їй на день народження у 1802 році. Автором проєкту і керівником будівництва було призначено Людвига Метцеля.
Запам'ятайте: Композиція - поєднання частин в єдине
ціле, гармонійна побудова компонентів
художнього твору , зумовлена змістом і
призначенням.
Садово-паркове мистецтво - мистецтво
створення садів, парків, скверів та інших
територій , які підлягають озелененню;
об'єднання природних , архітектурних і
скульптурних компонентів у цілісну компо-
зицію.
Топіарне мистецтво (топіарі) - фігурна
стрижка рослин для надання їм різних
скульптурних і декоративних форм: тварин,
людей, споруд.
Читайте підручник, дивіться відео.
Комментариев нет:
Отправить комментарий