вторник, 27 апреля 2021 г.

9-а клас на 29.04.2021; 9-б клас на 28.04.2021р.

 Тема уроку:" Музей , картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини(продовження).

У сучасних художніх музеях, галереях та на виставках з  метою популяризації мистецтва серед широкої аудиторії здійснюється багато творчих акцій. Наприклад , замість традиційної екскурсії влаштовуються музейні театралізації.

Сьогодні завдяки активному розвитку мультимедійних технологій музеї почали застосовувати їх можливості в сучасній музейній практиці. 

У багатьох музеях функціонують сенсорні інформаційні кіоски, які надають усім бажаючим інформацію про експозиції або конкретний об'єкт. На їх інтерактивних моніторах відвідувачам подано максимум інформації. При цьому є змога показати на екрані те, що неможливо представити на виставці з тих чи інших причин. Інформаційно- довідкові мультимедіа- системи на базі сенсорних кіосків дозволяють забезпечити численні варіанти обслуговування відвідувачів. Але з власного досвіду хочу сказати. що ніякі медіа- системи не замінять живого відвідування музею. Там інша атмосфера , інший запах , інше освітлювання. Це так саме, як живе спілкування з людиною та спілкування у Viber.

Зручним для користування відвідувачів музеїв , виставок є електронний гід( зокрема аудіогід)- персональний електронний екскурсовод. Гід отримує інформацію безпосередньо з бази даних музею , практично в режимі реального часу. Такий гід часто забезпечений системою інфрачервоних датчиків , які "знайдуть" відвідувача і приведуть його до експоната.

Одним із варіантів електронних гідів є дисплей у вигляді окулярів. Крім того є можливість здійснювати фото- і відеозйомку.

На багатьох експонатах музеїв чи на архітектурних пам'ятках ми дедалі частіше помічаємо QR-код. Це двомірний штрих-код, що містить різну інформацію , яку зчитують за допомогою спеціальних сканерів і камер мобільних телефонів. 

Мистецтво і сучасні технології можуть не просто існувати в гармонії одне з одним, але й створювати нові можливості сприйняття мистецтва. 

Прочитайте довідку на стор.150 підр. 

Загляньте в словник на стор.153Читайте підручник стор140-153.

Слідуючий урок ми з вами почнемо з тестової роботи  на цю тему.

Комментариев нет:

Отправить комментарий