понедельник, 23 сентября 2024 г.

8-а клас на 27.09.; 8-б клас на 25.09.2023р.

      Тема уроку:" Велич і могутність Давнього 

                             Риму".

                          (продовження).

      На стор.24 підручника надрукована довідка про те , що таке Базиліка. Прочитайте цю довідку й уважно роздивіться ілюстрацію. 

    Одне з найвагоміших досягнень римського образотворчого мистецтва - скульптурний портрет. На відміну від грецького, який показував ідеальну людину, римський тяжів до підкресленого натуралізму. Римляни першими почали зображувати скульптурні портрети реальних людей . Статуї видатних сучасників установлювали на вулицях міст, скульптура гармоніювала з архітектурним ансамблем.








     Громадські споруди та житлові будинки аристократів оздоблювали : підлогу прикрашали мозаїкою , стіни розписували фресками. Застосовували різні стилі розписів: 

інкрустаційний - геометричний орнамент, та архітектурний.

     Давньоримські художники знали секрет воскових фарб, які не тьмяніли під впливом часу. До сьогодні дійшли фаюмські портрети - яскраві зразки давньоримського портретного живопису. Вони були виконані в техніці енкаустика і зображували реальних людей.




          На стор. 26 самостійно прочитайте та розгляньте ілюстрації як виглядало місто Римської імперії.
      На сторінці 29 прочитайте про гідравлос.
      
      Запам'ятайте: Енкаустика - техніка живопису восковими 
                              фарбами.
                              Ротонда - кругла в плані споруда, зазвичай 
                              увінчана куполом.
                              Терми - громадські лазні в Давньому Римі
                              зі спортивними залами , приміщеннями для 
                              зборів тощо.
                              Форум - площа в містах Давнього Риму, на 
                              якій відбувалися народні збори, влаштовува-
                              лися торги і здійснювався суд.
                              Неф - частина споруди(у вигляді галереї), 
                              відділена від інших рядом колон.
      Читайте підручник стор.25 - 29.
     


      
      


      
      
      

    



Комментариев нет:

Отправить комментарий