среда, 4 сентября 2024 г.

6-а клас, 6-б клас на 05.09. 2024р.



    Посилання на урок:

   https://meet.google.com/eza-aruc-xgо 

  Тема уроку:" Жанри в  музичному

                             мистецтві".

        Щоб краще зрозуміти зміст музичного твору , бажано визначити його жанрову природу. Такі жанри , як пісня і танець виникли дуже давно. Вони розрізняються засобом виконання - на вокальні й інструментальні. Ці жанрові групи мають багато різновидів.

          Музично-театральні жанри, окрім суто музичних ознак, мають в собі типові риси сценічних мистецтв.

          Жанрові  кордони завжди умовні. Приміром , опера - вокальний жанр, адже в ній головне - спів, а балет, де панує танцювальний рух,- інструментальний. Проте й опера, і балет належать до групи музично - театральних жанрів.

          Послухайте "Мелодію " Мирослава Скорика в інструментальному і вокальному виконанні.



          Подумайте , яке виконання вам подобається більше вокальне чи інструментальне? Порівняйте їх.

          Пригадайте, що означає слово вокаліз.

     Жанри поділяються також за складом виконавців. Вокальні твори для великого складу співаків належать до хорових жанрів. музика, яка виконується симфонічним оркестром ,є інструментальний жанр.                                                                      І у вокальній, і в інструментальній музиці є твори , що передбачають невелику кількість виконавців. Їх називають камерними.

     В давнину, коли ще не було спеціальних приміщень для виконання музики - концертних залів, філармоній, вона виконувалася переважно у приватних будинках шанувальників музичного мистецтва( музикування відбувалося в невеличких приміщеннях). Звідси й пішла назва - камерна музика.

 

     В історії музичного мистецтва є яскравий приклад, коли спадщина митця охоплює майже всі існуючи в його епоху жанри. Це - багатогранна творчість В.- А. Моцарта., яка включає хорову, симфонічну, камерну, театральну музику.

     На стор. 13 прочитайте про цього композитора.

    Послухайте уривки з його творів.



     "Лакрімоза"


Симфонія №40.


Соната №11.


Маленька нічна серенада.

     Розкажіть батькам про свої враження від музики.

     Я пропоную вам зараз послухати пісню "Українці". 

     Музика В. Бодейчука. Вірші І. Зінківської.

 

      Прослухайте декілька разів та заспівайте разом з відео.

      Запам'ятайте декілька музичних термінів.

     Алегорія - образ , у якому зображення має переносне значення.

     Камерна музика(від італ.- кімната)- твори, призначені для невеликого складу виконавців.

     Почитайте питання та завдання на стор. 13. Розкажіть батькам відповіді на питання. Якщо буде можливість,подивіться з батьками фільм. який рекомендують.

     На наших уроках я буду намагатися шукати для вас цікаву інформацію. Тож і ви мене не підведіть.Читайте те , що я вам пишу, читайте підручник, виконуйте завдання з підручника та пам'ятайте, що це наш фронт.

     Підручник за посиланням, яке є у запису першого уроку.

     https://drive.google.com/file/d/1qMzYvV7Mj4g5gb2MWa9kzStgtvRV5UxE/view?usp=sharing

                      Все буде Україна!!!                 


          


          


Комментариев нет:

Отправить комментарий